Bästa bilden på era(n) katt(er)
Hejsan kattvänner 
Har precis införskaffat mig en systemkamera (Nikon D5000) och har väll inte riktigt tagit upp allt jag lärde mig i gymnasiet.. Men har lyckats få 2 riktigt fina bilder på mina älsklingar som jag ville dela med mig av och önskar att ni vill dela med er av en speciell bild på era(n) katt(er) 
Först ut "lilla" Kenai, ett riktigt charmtroll som lätt hoppar från möbel till möbel (senast idag kom han flygandes och landade på min axel när jag satt vid datorn, ofrivillig akupunktur
)
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Sen har vi min vackra snöprins Milo som egentligen INTE vill vara med på bild, matte och husse får samarbeta så in i norden för att kunna få en bra bild på honom…
Denna lilla kille är till skillnad från Kenai ganska klumpig och får ibland lite konstiga påhitt (senast idag peta han in tassen i ögat på mig när vi låg och titta på varandra under mysstunden… jo men tack, gör matte blind
)
villka fina katter du har =)
Här kommer en bild på vår ena katt, Bilden blev inte riktigt som jag hade tänkt mig när jag tog den =) lite närgången katt

Till bild #11 ska det stå Min Ragdollpojke S*Raggedy Doll Dooley's x-')

Denna bild tycker jag så mycket om för det går inte att ta miste på att våran Bella är en maine coon 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Sedan gillar jag denna för att de är så bra vänner trots storleksskillnaden.Bilden är inte den skarpaste men det visar även att det finns kärlek över raserna.
Bella(maine coon) och Traxxas (cornish) myser allt de kan.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Detta är verkligen min favvobild! Sigge, Obi och Boyan, precis så goda vänner som bilden visar. 

#24 Aaaw! Typ sötaste jag sett på länge! 
Visar*
Vissa dagar är bra fotodagar :)
#4 & 5 Jag älskar verkligen sibiriska katter, dom är så eleganta och fina!
Dessutom älskar jag färgen på dina!
#8 Fint öga!
#9 Haha vilken härlig bild, 2 mycket udda vänner 
#16 Otroligt pussvänlig nos hörrödu 
#19 Vilka morrhår! Här hemma biter småkillarna av varandras, ser helknäppt ut, haha 
#23 Vad är Aziza för ras? Hon har extremt fina ögon 
#24 Haha, sådär brukar vi ligga i en hög här hemma och bara slappa!
#28 Åh en snöbengal!! Får jag fråga vart "hen" kommer ifrån för uppfödare? och ställer du ut något?
#29 I can see you! 
Kul att så många vill dela med sig av sina favoritbilder!!

perfekt bild på min kat pyssen när han var liten 
“It's easy to look at people and make quick judgments about them, their present and their past, but you'd be amazed at the pain and tears a single smile hides. What a person shows to the world is only one tiny facet of the iceberg hidden from sight. And more often then not, it's lined with cracks and scars that go all the way to the foundation of their soul.”
― Sherrilyn Kenyon, Acheron
Min älskade huskatt Alice som tyvärr blev min änglakisse för 23 korta dagar sedan.
Har förlorat runt 7års(av 8ochetthalvt år) bilder i en hårddiskkrasch så jag har inte så många kvar och bara en som ens är i närheten på att göra hennes otroliga ögon, som var det första jag fastnade för, rättvisa. En av dom få bilder jag lyckades rädda. :(
/T
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Man skulle ju lägga ut en speciell bild på sin katt. Alltså favoritbilden på katten, inte flera bilder…
oj då såg fel :P ska ta bort
#69 Sånt händer 
Det finns en tråd som heter bild på din katt, där kan man lägga ut hur många bilder man vill 
#70 haha,jag vet;) men jag tror det är en favvo bild på min katt iaf:)
Detta är min absoluta favoritbild på min älskade Lukas. Tycker det syns vilken otroligt snäll och kärleksfull kille han är.
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
Denna är helt klart en av mina absoluta favoritbilder på lilla Lia.
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus
Här är en bild som jag älskar. Sigge gosar med sitt lilla barnbarn Salabim, 5 veckor gammal.