Coolaste bilden på din/dina katter!
# 1 Vilken cooling XD Stenhård kisse..

#0 vilket härligt ansikts uttryck..en sådan fin herre tycker jag
#1 skrattar hjärtligt är man så här tuff vid 9 veckor eller är det bara en synvilla..=)
#2 och #3, tack! Jo han ser ganska tuff ut, men är en snäll nallebjörn. Nyfiken däremot är han så det förslår och helt orädd 
#1 helt underbar bild, vilken sötis!
# 0 är helt stenhård han med XD Don´t mess with me..
# 5, vilken vacker kisse! Vad är han för ras?
#6 Han är en viltfärgad somali. 

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

kanske inte så cool men rätt fin bild på damen :) Själv är jag värdelös på ta kort på katterna ja föresten alla djuren… Hon försöker ta en skata som är uppe i trädet fast det e ju hopplöst att få tag iden hon har idag lärt sig att dom är för smarta för att fångas :) Missy heter hon en vanlig huskatt med skogsinslag i sig. Väldigt glad katt som älskar kel o prat :)

#17 Vilken häftig bild :)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

#25 Fniss det ser ut som en spökkatt :)
Våldnaden attackerar =))
Jag älskar denna bilden på Selma och min Lia som skymtar bakom Selma. Selma och Lia är systrar och Selma ägs av min kompis. Vi ska åka och hälsa på dem till helgen och då lär det bli busa av. :)
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

21 den bilden var tuff :) hahah va det en mus han skulle anfalla :D haha

#31 nepp, hon har sina små busstunder och här var det nog snön som framkallade en sån. Hon låtsas att det finns något om det inte finns något på riktigt.
Om detta varit en tävling, så skulle jag definitivt röstat på knaskattan under #21. Det måste vara den roligaste bilden jag sett, speciellt när man vet att hon hittar på att det finns saker som inte finns! hihi

34 hahahaha ! jag ska försöka ta ett kort när mizzan leker hund :P hon jagar snöbollar jag kastar o bara dräller i snön slänger jag hööööökt upp hoppar hon o tar den i luften ända skillnaden på henne o vovve e att hon tar den med tassarna :P men vad fint det e med vita kissar o vit fin snö :)
#34 hon är så gullig! Heter hon Knasmajja? eller har hon ett mer vanligt namn? 
Hoppsan här blev det dubbelpostat…

(man måste klicka upp min #39 i nytt fönster)
Åh vilka coola katter!
Här kommer min Lussekatt. Fotot taget innan jag nätade in balkongen.

"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh

Här har vi Bamse, med extraljusen på. :D
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

#36 hon heter egentligen seven-eleven, fick det namnet för kaninen heter sixten. Men båda kallas oftast för kalle, maja eller kallemaja.

haha är dom lite såna dessa kissar ^^ är det rex? jag tycker dom ser rätt tokiga :) o dom gör sig ju så tokiga med detta menar jag på glatt sätt allså inget illa menat :D med andra ord en roligkatt
japp dom är devon rex :) Haha förstår precis vad du menar, dom är rätt galna dessa katter. Man får skratta nästan dagligen när dom är busiga.

#47 Jättefin bild! Fint ljus och fina färger!
En väldigt söt Trazzel! =)
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Mindy har haft party 

Jason var en ståtlig man! 

Japp, han börjar tuffa till sig nu, han var misstänksam och rädd när vi hämtade honom på ett kattehem för tre månader sen.
Hatar cancer och älskar vårlökar.

Saintpaulan : Jag vidarebefodrade din komplimang till Jason, och han tackar så mycket men hälsar att det visste han redan.
Ja, se katter 
Hatar cancer och älskar vårlökar.
#76 hahaha

#79 Nej det är inte synd alls, för den bilden är helt otroligt vacker! Superfin bild! 

skogisen och rexen kramas. visst ser han tuff ut =)
gillar verkligen denna bild.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Hihi Elsa ser helt livsfarlig ut! (och mycket söt)
#86 Vilken härlig bild, skogisen ser ut som ett riktigt lodjur i ansiktet på bilden :)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Åhh Mitzy, hon var nu utnämnd till sötast i hela världen!
(enligt mig i varjefall)
Ja de är ena underbara varelser våra lurviga egensinniga fyrfota vänner!
Live long and prosper!
Det var lite jag hade att bjuda på
Live long and prosper!

Det här är utan tvekan den mest fulländade bilden jag har på en katt :) Kissen heter Tassel och bodde hos mig på jour tills han blev adopterad till ett permanent hem. Han är ca 15 veckor på bilden. Bilden blev så jäkla bra, ser studiofotad ut! Men i själva verket ligger han på en ful badrumspall och bakgrunden är baksidan av en ful gardin!