Ska man kalla det tävling?
Det här är Maja.Hon fångades in från en kattkoloni 2004.Hon var mycket skygg och låg mycket och gömde sig under soffan.Hon var också mycket lågrankad.
Idag kelar Maja gärna med några av mina andra katter, men hon vill fortfarande inte att man smeker henne. När hon inte ligger och slappar leker hon gärna med myntaleksaker.En favoritleksak i somras var klöver som jag fick med mig in när jag gick barfota ute.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

vilken gossig! :D

Här är Spaiky. Han kommer från Rimbo där han bodde med sina bröder.
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken
Bidrar väl med min lilla skrotboll :)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Vad fina alla är!
Bidrar med min "gamling" Lukas lite över 1 år. Älskar hans vita fläck strax nedanför nosen. Puss gubben
Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

riktigt fin..

ojoj! vilka finfina ögon!
Bidrar med underbara Mizzan, hon är en en jätte snäll katt o hennes favvo är att följa med ut o gå på en lång promenad i skogen. Sen vet hon om att hon heter Mizzan man kan ropa på allla andra utan att hon reagerar men ropar man MIZZZZZAn så komer hon som ett skott :) tyvärr är kortet taget strax innan värmen kom.

^^ e inte det där stilen lite typis skogis :D tycker det ser för sött ut så pampiga katter som ligger hullerombuller o sträcker ut sig :) Bra bild

:D jätte fina bilder!

åhh! vilken fin kisse!

Vilken fin katt! haha, jag det är väl tur att nån hittar i alla fall… Lina, det heter jag med ;)

sötsaker! <33

MYSGOA KATTER! Alla ser ut att ha det vä'ldigt bra där dem bor :)
Idag träffade jag mina katter! Janos, Trisse och Linnan. Janos fångade världen största råtta.. :O

Här kommer Lussekatt 3, 5 år!
"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh

Ojrå? vet inte hur masn stänger tråden!