Toalådor och underlägg?
Häromdagen när jag städade och gjorde rent runt och i alla toalådor så såg jag på parkettgolvet att det blivit en mörk fläck på golvet under lådan O.o
Antar att det är för att lådan börjar bli sliten och att katternas kiss kanske tär lite mer än illrarnas.
Har som sagt 2 katter och 3 illrar och funderar lite nu på om man kanske ska ha något under lådorna som täcker lite runt omkring också utifall dom "spiller" över med kiss eller bajs.
Någon som har något bra och billigt tips på vad man kan använda?
//Belinda aka Zandrama
Vaxduk kanske?
Det hade vi under papegojburen förut.
#1 Vaxduk känns som att illrarna kommer bara försöka ta sig under då den är rätt sladdrig och lätt xD
Men annars var det ett bra tips :)
//Belinda aka Zandrama
Det finns golvskydd på ikea som man egentligen ska ha under kontorsstolar. Det är som en tunn lite hårdare plastmatta. Annars funkar nog en tunn plexiglasskiva.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Jag har sådana där gröna plast fyrkanter som man kan sätta ihop till önskad storlek som är till balkongen. Det blir inte så mycket sandstrand att sopa då.
Jag har visserligen min låda på toa men om du lägger en vaxduk under dessa balkongplastplattor så kanske det blir bra med parketten.
Jag önskar att det kommer en verksam lag (inom en snar framtid) som totalförbjuder katter att vistas utomhus okastrerade och utan id-märkning.
Dörrmattor för 5:- från IKEA
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
Jag har tidningspapper under kattlådan här hemma, bara viktigt att byta dom om dom blivit smutsiga :)
Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)
En tablett i plast?