Katter till fotograferingar sökes!
Hejhej!
Har du en vacker katt, och skulle tycka att det var kul att få fina bilder på ditt husdjur? Jag heter Amelie och jobbar som modell, och söker nu alla slags djur till fotograferingar under våren och sommaren 2013. Jag gillar annorlunda och spännande foton, och att ha med djur kan verkligen tillföra något. Jag har själv haft många djur och känner mig säker med att hålla och hantera dem :) Jag kan tyvärr inte ge ekonomisk ersättning, men du får ca 7 högupplösta redigerade bilder att använda hur du vill! Låter det intressant? Tveka inte att skicka mig ett meddelande här eller på min mail:
amelie.marmenlind@hotmail.com
OBS! Jag finns i Stockholmsområdet!
Jobbigt att du är så långt bort, jag bor nämligen i Gävle med 4 katter.. Haha :(
Vad för slags modelljobb handlar det om?
Medarbetare Hittekatter iFokus
Usch, förlåt men jag skulle aldrig i livet vilja göra något sådant mot min katt. Att låta kissen komma in en stressig miljö är inget jag skulle vilja göra frivilligt. =/
Lycka till.
#3 vad är det som säger att modelljobbet är i en stressig miljö?
#3 Varför skulle det vara stressigt för katten? Mina katter är vana vid olika upplevelser och de åker ofta med till olika ställen. Viktigt för mig som ställer ut katter men framförallt för att jag ska kunna åka till veterinär utan att de får spel. Vänjer man katterna från början att både åka bil och vara på nya ställen tar de det mesta med ro. Men det är mitt ansvar som matte att ge dem den tryggheten. TS Synd du bor så långt iväg för min Lilleman älskar att stila.
Glad Skåning
#4 Eftersom jag själv har varit med om det, att fungera som modell och det verkar inte vara en miljö som min katt skulle tycka om åtminstone. Det kan ju ibland ske utomhus också.
Oberoende så skulle jag aldrig vilja utsätta min katt genom något sådant där. Sedan finns det andra katter som inte har något emot sådant.
Om du söker andra djur o åker hem så har jag lite ovanligare små hästar i roliga färger också.