Katter iFokus

Katter

Etiketter: tillbehörutrustning
Läst 1257 ggr
[PysselMatten]
5

Hjälp mig att hjälpa!

Jag kommer till förmån för KattkoloninBotkyrka att tillverka likadana möss och bollar som bilden visar till försäljning. Alla pengar går oavkortat till tidigare nämnt katthem. Eftersom jag inte har någon lager på leksakerna så tillverkar jag endast efter lagd beställning. Priset är 15kr/st + porto Skriv gärna ett PM till mig om du är intresserad av att veta mer eller beställa.

[PysselMatten]
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är bilden :-)

marabo_
1

vilka fina vad kostar portot?

[PysselMatten]
1

Osäker, men de väger inte så mkt/styck. Jag ska kolla upp det och meddela :-)

[PysselMatten]
2

Puffar lite här. Ville bara informera om att nya bilder läggs ut imorgon :-) *det har skett en del utveckling i tillverkningen* ;-)

Gatukorsning
1

Spännande!

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

Wony
1

Vad är de gjorda i för material, och är de fyllda med något?

Nicollan
1

Jag vill gärna ha två möss ;)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

[PysselMatten]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 De är virkade i akrylgarn, fyllda med silkespapper eller fleecetyg. Öronen är bomullsband i olika färger och morrhåren är vanlig sytråd #7 Skicka ett pm till mig :-)

Katthemsmatten
12

Jag har beställt 10 st som jag kommer skänka till 'mitt' katthem för försäljning. Glad Då blir mitt lilla inköp dubbelt värt - både pengar till Botkyrkamissarna och till katthemmet.

Medarbetare Hittekatter iFokus

[PysselMatten]
1

#9 Är det okej med två av den gamla sorten :-S

Katthemsmatten
2

Vad som helst fungerar!

[PysselMatten]
1

Putt putt

Katthemsmatten
1

Hjälp Isjen hjälpa!

Gatukorsning
1

Någon som behöver fina leksaker till katten som inte kostar skjortan?

Puttar upp

Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!

[PysselMatten]
3

Kan tyvärr inte ta emot fler beställningar just nu eftersom det skulle innebära en allt för lång leveranstid för beställarna då jag fått in så många beställningar redan 😊 återkommer så fort jag kan ta emot nya beställningar igen

Tessen
3

Så himla fint gjort av dig! Jag ska faktiskt själv börja virka kattleksaker att skänka för försäljning eller sälja och skänka pengarna till ett katthem :)
Jag klarar just nu inte av att adoptera en misse då jag sörjer min bortgångna lilla fd hemlösing Alice extremt djupt då hon pga cancer på/i tarmen där en tumör på tjocktarmen, precis framför höger njure, brast och rev upp ett hål i tarmen så att hon blev akut dödssjuk och fick somna in den 23e december 2012 kl 08.45. Gråter

Men något vill jag såklart kunna göra för dom fina små missarna, hjälpa och stötta på ett eller annat sätt!

Om du har något mönster eller nedskrivet(eller i minnet) hur du räknar med dubbel- och enkelmaskor i ökning och minskning för att få den formen på mössen som i #8, skulle du kunna PM'a det till mig då? Det vore verkligen väldigt uppskattat!

Än en gång, det är så himla fint av dig att du pysslar med detta på fritiden utöver att gosa med och pyssla åt dina egna missar. Så bra att du orkar göra sånt för att stötta missarna på katthem också!

/T

[PysselMatten]
0

#16 Jag kan maila över mönster till dig om du skickar ett pm med din mailadress

Tessen
1

#17 Ja visst, skickar över den nu :)

/T

Katthemsmatten
2

#16 Jättebra initiativ av dig. Din lilla misse spinner av stolthet där hon finns hos SkaparKatten över omtänksamma matte .

[PysselMatten]
5

Projektet är nu avslutat och det genererade 600kr exklusive porto :-)

Katthemsmatten
1

Superbra, Isjen!

Gatukorsning
0

Härligt! Va kul!

Lena
0

Låst på TS begäran eftersom projektet är avslutat!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Inlägget är låst för nya kommentarer