Katter iFokus

Katter

Etiketter: tillbehörutrustning
Läst 984 ggr
emoflickan
0

Säljes: Lila Petcargo (Norrköping)

Hej! Håller på o flyttar nu och orkar inte släpa med mig min petcargo, jag har inte använt den på över två år och det känns bara onödigt att den står o tar plats :) Den är lila, tror att nypris ligger runt 490 kronor, tänkte mig halva priset, typ runt 240 kr. Använde den när jag hade mer än 1 iller, nu är den onödigt stor de korta sträckor jag åker med min tös :) Godkänd för flyg! Hämtas i norrköping! Skriv här i tråden eller skicka ett PM vid intresse.

Tilla_
0

Jag är intresserad! Bor dock i Linköping och är bil-lös.. Du har inget ärende till Linköping inom en snar framtid? ;)

Tilla_
0

För övrigt, går matskålarna att låsa fast på nåt sätt eller kan djuret (katten i mitt fall) som sitter där inne putta ut skålarna?

emoflickan
0

Hej! Jag pendlar väldigt mycket mellan norrköping-Tranås (dit jag är på väg att flytta) kanske går det att snabbt bara träffas när pendeln stannar i linköping på vägen ner? Jag kommer åka den sträckan på söndag (inte säker på vilken tid men antingen åker jag 14 eller 16 från norrköping) Matskålarna sitter på så sätt att det är omöjligt för djuret att få "bort dom" visst, dom kan kanske riva ut mat eller vatten, men skålarna sitter där som sitter :) Svårt o förklara, men man sätter in dom utifrån och stänger en slags lucka för.

Tilla_
0

Jag pm:ar dig!