Hjälp mig döpa kattungarna
Stallets sötaste just nu är Sagas kattungar, hon har tre stycken. En flicka och två pojkar. De är grå och svarta med vita tassar och vit nos. Vad ska de heta???
Johanna stallvisionboön.se/blogg-2
varför döpa kattungarna om ni ändå inte ska behålla alla??
Jag har väl inte sagt att vi inte ska behålla dem. Men det kan mycket väl vara så att alla inte kommer att stanna här på gården men det är väl fint att de får ett namn i alla fall :)
Lovisa
Isa
Irja
Tindra
Olivia
Roxy
Oliver
Oscar
Rocky
Rango
Spooky
Elvis
Felix
Falcon
Några namn
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det vore kul att se bilder på alla katterna och se vad de "passar att heta"!
Kille: Pepsi Nicko Tjej: Missy Myssan Lilly Nalla
1#Det är väl klart att man döper djuren, dom ska ju ändå ha kattungarna i minst 12 veckor, Då kan du säga åt alla häst, hund, katt, kanin osv osv uppfödare att dom inte behöver döpa sina djur heller…….För dom ska ju inte behålla dom……
TS, jätte söt misse på bilden iaf :) Är den på bilden en tjej så skulle jag döpa den till Mynta :)
#1 Då skulle dina kaniner inte vara döpa innan du köpte dom, det är exakt samma sak.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh gud, här sitter jag med lågt blodsocker och läser "hjälp mig döda kattungarna". Farligt att läsa när man är snurrig i huvudet. 
Creamy
Dusty
Isa
Smultron
Apple
October
April
Jack Sparrow
Dizzy
http://julialex.blogg.se

Mamma heter ju Saga så namn från sagor vore väl passande på de små?
#9 Så det var inte bara jag som råkade läsa fel. Satte nästan kaffet i vrångstrupen (eller tja, pepsin, men kaffet låter bättre…)
Jag kan ge massor av tips på bra namn. Men skulle vilja se bilder på kattungarna då jag tycker det är lättare att tänka ut namn då.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#11 har läst fel på trådnamnet typ 10 ggr tror ja, ja blir lika chokad varje gång, sen ser ja att ja läste fel.. igen haha
Nisse,haha Söta kissar, lycka till med dem , kan komma med mer namnförslag, så snart jag ätit middag :-) Katten har ätit men inte jag ;-)
Mynta tyckte jag var ett jättebra namn, som någon föreslog här i tråden. Passar verkligen på katten på bilden.
Sätt gärna in bild på de andra kattungarna också. 
Story, glittra, mira, smurfen, (ach) aksa på eng) aschley, disa, dimma, disney, clownen, basooka, smokey, charlie, sacha, batman,
Eller dom 3 kattungarna från aristocats, kattungarna är en flicka och två pojkar vid namn Toulouse hane, scales hona och arpeggios den sista hankattungen :D
Lite namn 
du tänker på Berlioz i artistocats:)
andra namn:
kille: Soldier, Maloos(betyder älsvärd,söt på persiska), Ebony, Ayako(afrikanska=den som sprider glädje), Kashmir, Shorty, Pickles
tjejnamn: Cheetah, Bijou, Nazanin(betyder sötnos på persiska), Shazadeh(prinsessa på persiska), Sugar, Zahava(betyder gyllen)
Tjej:
Tindra
Mira
Mitzy
Luna
Emely
Stina
Peach
Ashly
Alice
Isa
Izzy