HJÄLP med hem åt katter
Hej,
Min tjejkompis tog hand om en hemlös dräktig (hemskt ) liten katt för ett tag sen som nu har fått 4 små bebisar.
Min vän har själv två hundar och är allergisk mot katter så dem bor i hennes stora badrum just nu. Själv har jag två katter i en inte alltför stor lägenhet så kan inte ta dem jag heller.
Vi har letat bra hem bland vänner och bekanta utan resultat. Det skär i hjärtat för kattmamman är världens snällaste gosigaste katt och hon förtjänar verkligen ett tryggt bra hem precis som kattungarna.
Hon har även svårt med sin ekonomi som ensam studerande så alla kostader får vi kämpa med.
Är det någon som har något tips på vad man kan göra? Kattungarna är snart 4 veckor.
Tacksam för svar.

Vart bor ni någonstans?
Jag har fullt hemma, men testa att fråga på hittekatter.ifokus.se
Hon bor i Stockholm/ Tyresö.
Tack det ska jag göra!

Du kan även prova här på facebook. Men jag tror du måste bli medlem först.
http://www.facebook.com/groups/NyaKattgruppen/
Det viktigaste är ju att ungarna får vara med sin mamma tills de är 12 veckor gamla.
Tack så mycket!
Självklart måste dem vara med sin mamma tills dem är 12veckor.
Jag hoppas verkligen att vi hittar någon som kan hjälpa till, vill inte ens tänka på vad som kunde ha hänt om hon hade fött ute. Hon sprang runt länge i ett industri område helt omärkt :/

Har själv sedan i höstas haft inne fyra hemlösa honor som fött bebisar hemma hos mig. Så tyvärr vet jag precis hur det är.
Och fler finns det.
Hemskt! Avskyr hur många människor behandlar katter.

Puttar upp.