Söker kompis till 3-årig hankatt :)
Hej hej :)
Jag och min pojkvän söker en liten kompis till våran hankatt.
Han är väldigt lekfull och behöver någon att leka med :)
Även den snällaste katten man kan tänka sig. Han har aldrig under sina 3 år fräst en enda gång!
Vi vill helst ha en hankatt, ras och päls spelar ingen roll.
Men en hälsosam snäll liten buskatt som går på lådan, är vaccinerad, avmaskad och chipmärkt. :)
Någon här som vet en liten kille som behöver ett nytt hem? :)
Han kommer hamna hos ett par som älskar katter och en katt som älskar att busa :)
(bild på våran katt :) )
Var i landet finns ni?
Oj, ja det kanske jag skulle skrivit :)
Göteborg :)
OK synd, det är en bit från Helsingborg. Fick precis fått mina 12-veckors vaccinerade och chipade.

#4 De där är ju så söta så man bara smälter i en liten pöl!!
Vill du göra en samhällstjänst och en tjänst för ett liv som förtjänar kärlek, så ta hand om en hittekatt. Jag ska själv åka till Båstad i morgon och hämta en dylik. Synd att jag inte läste ditt inlägg tidigare jag åker förbi Göteborg. Kolla på Facebook Kattjouren. Det finns hur mycket katter som helst som behöver din och din katts kärlek. Det är inte bara skyggisar utan andra också som har blivit lämnade.
Ts gå in på hittekatter och hjälp en katt där.
Mina kattungar här ovan är ungar till hemlös skygg hona som jag fångade in 3 veckor innan ungarna föddes. Jag har dessutom yngre kattungar som hittades dumpade för 3 veckor sedan. Chipade och än så länge vaccinerade en gång. Plus att jag har 5 kattungar på 10 dagar som nu flaskmatas. Hittades nyfödda och lämnades in på djursjukhuset för avlivning.
Det finns flera föreningar i Göteborg som sysslar med hemlösa katter. Tex Västerkatten eller Kvibergskatternas vänner.

#8 65 kattungar hoppas jag verkligen inte att du flaskmatar:)

#10 Jo, det vet jag mer än väl. När klockan ringer igen och igen och igen under natten då är de hur många som helst:)