Finns det INGA ur ledningen inloggade här?
Bara frågar…..När man mer eller mindre blir hotad….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
När det dyker upp en situation där det blir så pass illa kan det vara bra att skicka pm till någon som är online/om någon är online. :)
För omständigt att kolla alla och se om de är online. JAg har många gånger efterlyst en meddelande box, som går till ALLA Medarbetare på sajterna. För förhoppningsvis, så är alltid någon på plats. Som det är nu, så har jag varken tid elelr lust att kolla alla femtitolv som sitter i staben här för att se om någon är på plats. Då är det lättare och mer effektivt, att göra så här. Detta lästes ju!
Dock såg jag den här tråden efter att ha hittat tråden med problem i :) Om man lägger till alla som vänner kan man kolla vilka som är inloggad på en gång :) och det kan ju hända att man läser andra sajter och då kan det gå fortare om det skickas pm. Så vet man exakt vilken tråd man måste kolla först också :)
Jo, men då ska man behöva lägga till alla som vänner och det är lite känsligt ibland. Nä, En meddelandebox/brevlåda, där alla i staben på en sajt kunde läsa, vore faktiskt toppen. JAg har ymptat om det länge,och som ni ser, så vore det i just en del fall väldigt bra.
Vad hände i den låsta tråden? *tar på mig skvallertantsglasögonen*. På vilket sätt blev du hotad?
Här lämnar man hemmet en timme eller två, och så missar man allt det roliga
Oj, ja nu är väl alla inlägg borta… Jo personen i fråga tyckte att vi kunde mötas personligen så skulle jag få se… ungefär så…
så här står det.
Hawknestgrove om du vill ha mer utav mig anmäl den tidigare inlägget så kan vi diskutera mer privat en dag.. ser fram emot det.
Inläggen där personen hotar att avliva katten på det mest vidriga sätt är ju borta.
Avliva katten (hennes antar jag)?? varför och hur? kan du pma?
Men allvarligt, alltså. Ni som är sajtvärdar och Medarbetare, vore det inte något för Fokus att jobba på, att ha en "dropbox" där alla Medarbetare kunde läsa?

Håller helt med Hawknestgrove om att en sådan vore mycket bra att ha!
#7: H*n skrev att h*n bestämt sig för att avliva katten istället typ för att det skulle bli tyst på oss, h*n skulle vrida nacken av den och skrev det på ett sätt som om h*n skulle njuta av det.
JA, jag blev alldeles förtvivlad. Trodde att jag befann mig på Flashback forum….
#9 visst vore det bra? KAlla den sajtens akutbox eller nåt sånt…..Har tagit upp det…Alla kan skriva till den, men bara Medarbetare och Sajtvärd kan läsa.
"Nu är jag ovän med någon igen.. TUSAN.. Men jag vet! För att statuera exempel så dödar jag min katt"
Finns folk till allt. Blir knappt ens förvånad längre..
Men som sagt, hoppas att det bara var tomma ord. Nog om det.
Anmäl, skicka PM precis som på andra sajter. Några av dina vänner är ju Medarbetare här.
HAr inga vänner som är Medarbetare här. Anmält har jag gjort. OCh visst skicka PM, det var det jag menade. En sorts Pm till en box, där alla Medarbetare kan gå in och alla får meddelande om det ligger något där. Att skicka samma pm till alla var och en Medarbetare tar ju tid. Däremot hade det funnits en gemensamhetsbox, så får man hoppas, att alltid någon är inlggad och kan läsa.
#11 trodde ett tag att jag var inne på Flashback……

#14 Men lägg av! Det handlar ju för sjutton om stämningen på forumet! När man blir hotad och får personliga påhopp ska det kunna åtgärdas snabbt!
Du har inte tänkt på att de senaste inläggen du skrivit har varit rent gnäll mot oss två?!
#14 stämmer precis, de är inte vänner till mig. OCh hur i glödheta skulle jag kunna skriva en hemlig tråd??? Förklara????????
Ta det privat.