Vill ha en "orange" katt
Har aldrig varit nått större för katter, har haft en förr. Men skulle mer än gärna vilja ha en nu, och skulle vilja ha en röd orange. Har kollat lite på internet, men hittar inga katter. Och dom flesta är ju vuxna som ska omplaceras eller några för 7-8000kr vilket inte jag inte riktigt vill ha en katt för.
Tips o idéer på bla, bra internet sidor?
inga bra katter* eller vad jag ska säga, dom flesta är äldre.
Jag ser röda/rödvita kattungar på blocket var och varannan dag. Är det någon särskild ras du är intresserad av? Om det är huskatt du vill ha så titta gärna på katthem i din närhet för att adoptera en hemlös en, kan kosta alltifrån 500-1500 kronor beroende på vad som ingår. Seriösa katthem vaccinerar sina katter innan försäljning vilket många "blocketuppfödare" inte gör.
Tips: sök inte på orange utan på röd. Röd + kattung, om det är en unge du vill ha. Röd + katt annars.
Min rödvita Toulouse som bebis.
Det kommer säkert många kattungar nu i vår/sommar i närheten av där du bor. Tänk på att en katt kan leva i upp till 20 år och du måste kunna ta med den när du flyttar hemifrån osv. Det finns en anledning till att det finns så mycket omplaceringar, folk har inte tänkt efter innan de skaffade sin katt.
Dessutom så kostar det mycket om katten blir sjuk. Då är det bra att ha några tusen undansparade, risken är större om katten är ute.
kostnaderna och boende är inga större problem, jag bor på en gård med hästarna här hemma så här kommer jag stanna ett tag till!
Men kanske ska vänta lite så kanske det kommer ut nya kattungar!

#5 Kom ihåg alla vaccinationer,försäkring,chipmärkning och kastration! Lycka till med framtida katt/katter 
#6 Åh vilken sötnos! Ser underbart mysig ut! Här är det dock fullt på djurfronten..
#6 Vart finns ni nånstans?
#7 Det ska jag! :)

De finns i Örebro. Och de har tre syskon i skåne.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z