Godmorgon torsdagen den 17 maj
Nu äntligen ..jag har längtat så efter denna ledighet , har 4 dagars ledighet nu pga röd dag och klämdag så himla skönt 
Ska ägna hela ledigheten åt att måla om köket, väggar, tak, golv, och skåpdörrar. Ett riktigt stort jobb jag vet men det ska bli så skönt att få det gjort. Jag gjorde ju mitt vardagsrum, datarum och hall för en ca 2 månader sen och det vart så himla bra så att gå in i köket har varit rätt trist för det har verkligen varit så stor skillnad har sett riktigt risigt ut *s*.

Så Mojje och Strawberrie kommer antagligen bosätta sig uppe på sitt favorit skåp nu i 4 dagar *s*
Men nu ska jag sätta igång 
Ha de bra
Eva & Mojje & Strawberrie
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
va kul att få göra om allt känns så fräscht då och man blir så glad :)
själv är jag på bättringsvägen från min mega förkylning så ska väll försöka städa lite och sen ta katterna på promenad… överskottsenergi efter att matte har varit sängliggande i tre dagar :S
gud va prylar fattar inte vem som har stoppat in så mycket grejor i mitt kök *Puh# nu har jag dragit av allt med målartvätt samt haft 3 st fika pauser *s* mina trevliga vänner kommer förbi med jämna mellanrum så jag inte ska jobba ihjäl mig men med den här takten så e det ju ingen risk *s*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
#2 Vad duktig du är som målar och håller på!
#2 skyll på katterna det gör alltid jag (och oftast är det dom!)