Katter iFokus

Katter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 949 ggr
evamojje
0

Godmorgon Söndagen den 13 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fortfarande en dålig smak i munnen efter gårdagens Melodifestival. Känns som om tävlingen har förlorat syfte och fokus. Vi kommer aldrig kunna vinna igen vi är ju bara ett litet land i väst och har inte en chans mot balt och öst staterna. The Ark är ett av dom bättre bidrag som vi har skickat och vi hade inte en chans och det hade ingenting med kvalitet att göra utan vart vårt lilla land ligger… skamligt och irreterande. Vi e ett gäng som alltid träffas och har en liten schlageryra fest men det är slut med det nu. Så man skulle kunna säga att jag e skitsur ;-)

Men för övrigt så e det en rätt grå söndagmorgon men det kan ju bli sol senare idag jag hoppas det för jag hade tänkt att gå ut på innergården och plantera mina tomatplantor :-)

Annars så blir det en lugn och skön dag.

Ha de bra

Eva & Mojje & Strawberrie

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Pia
0

Fascinerande hur schlagerfestivalen kan engagera så, jag har inte sett den på evigheter… Men man kan ju inte undgå den helt, jag förstår dina tankar om det hela och röstförfarandet, trist.

Idag skulle det bli regn och rusk, men här är det fint soldisigt, fast tyvärr ganska kyligt i luften. Inget särskilt på agendan tror jag. Fast man borde nog klippa gräset… Och rensa bort de maskrosor som hotar belägra hela rabatterna, i gräsmattan får de vara men inte ta över allt…:/

Jenka
0

Ska snart åka iväg till södertälje och möta en kompis. Så ska jag försöka hitta kläder som jag kan ha på studenten, tydligen får jag inte ha mina vita prasselbyxorOskyldig Får se om jag hittar något, så kräsen som jag är :P

Pia
0

Men det är ju jättesnyggt med vita linnebyxor också! Så du känner dig bekväm ändå:)