S* Fennec´s Jamaican Pepper (Peppe)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag skulle säga att han är svart men jag skulle vilja ha mindre rufism och lockar på honom =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
fler lockar såklart =) haha
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Okej, då är han nog det. Blev lite fundersamnär han är både svart, brun och grå :) aa han hade väldigt lite lockar :)

Jag tycker att han ser svartsmoke ut.
Okej! För han är ju brun i pälsen längs sidorna, därför tänkte jag att han kanske kunde vara någon annan färg. Är inte så bra på färger :)

Det bruna kan vara en halvdan svart eller solblekning. En "perfekt" svart är kolsvart, men vilken katt är helt perfekt egentligen? ;) De är ju individer med allt vad det innebär, och tackolov för det annars skulle alla se likadana ut :) Jag hade en svart katt som i direkt solljus var mörkbrun med svarta spottar på ena sidan och svarta ränder på andra. Men likväl är hon svart :)
Men din kisse… Han är vit i underullen va? Vit underull och svarta täckhår = svartsmoke.
#8 jaha! Så kan det nog vara. Hehe va roligt med spottar på ena sidan och ränder på andra :D
Jaa jag tror han var det. Han lever inte längre så jag kan inte se det, men om jag minns rätt så var han bit i underullen. Så då är han nog svartsmoke! Tack för svaren :)