Rumsren på ett fint sätt!
Måste bara få fråga er detta. Har haft två, har en nu kvar bara. Men innan, då jag hade dem båda, hade jag tre två kattkådor till dem och de gjorde något som jag vart lite förvånad över, något jag inte alls lärt dem och det var att:
I en av lådorna, den med lycka, så bajade de i den, de kissade aldrig i den, men i den kattlådan, utan lock eller lucka, så kissade de i den. Kan man se det på ett de var extremt fina av sig?
Eller jag vet inte, men varför kommer de sig att de gjorde så? För jag har liksom inte lärt dem att de ska gå på varsina lådor för att göra deras behov utan det var något som de själva gjorde. Gör era så? :P
Har en bild på min Darling som jag har nu. Sötis pötis <3

Först måste jag säga att de båda är (och var) super vackra!
Sen tänkte jag säga att när jag har fler lådor, speciellt när de står brevid varandra har de gärna en nr1 låda och en nr2 låda vilket är väldigt praktist måste jag säga.
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Det är samma hos oss. täckta lådan är för nr2 och öppna lådan är för nr 1 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
vissa katter gör så bara..
S*Winsnes Wilda
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Fina bilder o katter!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag säger tack så mycket för kommentarerna <3
Men jag är förvånad för har haft katter hela mitt liv och trots vi haft fler än en kattklåda så har ingen gjort så förut. Dessa två som jag har, hade, gjorde så helt utan medvetandet. Jag är rätt så förvånad.
Är det ett normalt beteende? xD