Godmorgon Lördagen den 24 mars
Jag vet inte om jag är start eller mål linjen…..Men jag är helt klart en väldigt viktig del i den snitslade bana Mojje och Strawberrie har fixat nu när vardagsrummet e tömt på möbler förutom sängen som står i mitten av rummet med mig i den. Och där har jag försökt att få sova men jag lovar att det har varit en strid på kniven mellan mig och dom tokiga katterna som har varvat varandra större delen av natten med min bakdel som något man tydligen var tvungen att springa över för att gå vidare i deras galna tävling. Så nu sitter jag här med mitt morgon kaffe och klipper med ögonen och försöker få ihop energi att börja med projekt "Måla Vardagsrummet". Snart så…bara ett par minuter till sen ska jag börja…Och jag antar att så fort jag börjar jobba så kommer dom 2 galningarna gå och lägga sig och knoppa, för då är ju deras uppdrag slut eller hur. Matte är upp och vaken *s*. Så tills nästa gång Ha de bra Eva & Mojje & Strawberrie

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Äsch då, du han före mig…;)
Vilka busfrön, men det är så klart de såg det som en given lekplats!
Här är det mulnare än mulet, usch vad det är jobbigt när det inte vill synas minsta lilla solglimt…:/
Lite pysslande och städande blir det väl idag för min del, inte direkt upphetsande.