Livet som innekatt
Här tänkte jag att vi med innekatter kunde lägga ut bilder på våra kissar. Gärna både bilder från inomhus, och från deras kontrollerade utevistelse. Jag är less på att folk tror att vi bara låser in våra katter, så nu tycker jag vi lägger upp bilder på våra sötisar.
Filmer går ju såklart bra också om man har något sånt.
Först ut är en bild på mina damer som ligger på sitt täcke vid elementet. Dom verkligen älskar värme.
Dom gillar inte kyla så dom gillar inte att vara ute när det är vinter. Här var det dock vår, men dom höll sig i knät och vägrade röra snön.
Men dom hade trevligt och gick från knä till knä och klättrade även på nåns axel
Annars är det mest promenader på sommaren som gäller, men Sheri tycker oftast bättre om att bara ligga på balkongen och sola.

inte en tvekan att du tycker om dina katter och vill deras väl. de ser ut att ha det jättebra
Ska leta fram lite inne och utebilder på våra kissar.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#5 Jag gör allt för mina små bebisar
Ja leta gärna fram lite bilder. ^^

Härligt
Längtar tills jag bor så att jag kan bygga en rastgård till mina katter. Men det kan vara några år bort.

Oj vilka fina bilder! :)

Vilka härliga bilder, Emma! De ser ut att ha det hur bra som helst. Du verkar ge dem det allra bästa och de har nog inte tråkigt en sekund!
Roligt att få höra 
Vad härligt era katter ser ut att ha det!
Just nu bor jag i lägenhet så det blir bara koppelpromenader på vår faktiskt ganska gröna innergård. Dock är det en av katterna som vill trava ut genom ytterdörren och rota runt i rabatterna. Huskatten och den andra sphynxen v-ä-g-r-a-r att sätta tassen utomhus.
Drömmen är en stor innätad rastgård - det ska realiseras så fort vi flyttar till hus! 
Katter kan verkligen njuta. Måste ju finnas fler som har bilder ^^

#26 Haha dom smälter nästan ihop med varann ^^

#27 haha, visst gör dem! :)
Fina bilder på dina damer 
#39 haha det är inte alltid lätt att hinna med.

Fina bilder 
#43, måste bara visa.. lite kul tyckte jag.. min bengal fröken som också gillar att sitta i bokhyllan (:
Mvh, Sophie www.teamsegra.wordpress.com
Sajtvärd på Brukshundraser & medarbetare på Problemhundar.
Haha jag har ingen bild på mina damer, men dom brukar gömma sig bakom böcker dom också om dom får chansen 
Min svärfar hade för länge sen en katt som gick och puttade ner böcker.
#52 Va kul att se! 
#53 Lucifer puttar ner böcker men jag tror det har att göra med att han är så klumpig.
#54 Jo det beror nog mer på det 
#58 haha vilken galen blick 
#59 Han ÄR galen 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Så himla goa!