Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 2422 ggr
donnacorleone
0

Gottis till katten

Nu vill jag ha tips på vad jag kan ge för gott till kissen i julklapp! Något annat än mynta, för det har han "tröttnat på". Jag vill ha något som jag kan slå in så han själv får öppna paketet. Något som doftar och smakar gott och gör honom tokig av lycka :-)

Appropå det här med jul så måste jag berätta om kattens första jul. Han var då runt 7 månader. Vi hade liten minijul, jag sambon och katten innan vi skulle resa åt varsitt håll och kissen skulle till pensionat. Har aldrig sett en katt så uppe i varv! Upp och ner i granen, helt tokig av det prasslande pappret och snörena, och gaaalen i kattmyntan som han då fick första gången. Haha, tänker på det här ibland och önskar jag hade filmat! Nu är han 3 år och har lugnat ner sig lite ;-)

Imitra
0

torkad fisk känner dom lukten av jättelätt, det brukar jag gömma åt mina så får dom leta upp dem!

Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk

Madamej.blogg.se

donnacorleone
0

Åh, tack! Köper du det i zooaffären?

Imitra
0

jag har köpt de på ica har jag för mig, men det lär ju finnas på djuraffären också skulle jag tro! Glad

Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk

Madamej.blogg.se

IceJossan
0

Här brukar en makrillsburk vara riktigt uppskattat! Om man öppnar den liiiite och sen slår in den så luktar den så gott så!

Hawknestgrove
0

och  de där godisstängerna, Vitakrafts, trepack bruakr vara väldans poppis. finns i vanliga välsorterade livsmedelsbutiker

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

AgnetaB
0

Oj har du gran det har varken mina föräldrar(katten brukar vara där ibland) el

jag kunna haft på 14år då han hoppar rakt upp i den. Precis som han gör när

han är ute bland träden. Brukar köpa fina bollar men de ligger nerpackade

fortfarande.

[Norrbysa]
0

Lactosfri grädde. :-)

donnacorleone
0

Vilka bra tips! Tack allihop.

Agilis
0

Har precis beställt Thrive kyckling till mina i julklapp. Det var lite dyrt, men låter oh så bra. Inga tillsattser eller konstiga grejor, bara bitar av frystorkad kyckling. Däremot vet jag inte om det är gott än ;)

Hawknestgrove
0

jag köper också från olivers, fish bites. luktar gräsligt, men Arne och Mee älskar dem

donnacorleone
0

Åh, ännu fler bra tips. Tackar!

Cazzos
0

Mamma orkar inte julpynta så vi tekniskt sätt firar inte jul längre ._.

Men du kan ge torkad fisk, eller godisstänger som #5 rekommenderade.

Hawknestgrove
0

vem behöver julpynt när man har katter som är så vackra?

Cazzos
0

#13 Jag vet inte, bra idé dock Skrattande

Hawknestgrove
0

sätt lite glitter runt halsen på kisse emellanåt. pyntat och klart!

AgnetaB
0

#13 Det är ju sant:)

Namiko
0

Jag torkade kött till mina hundar som godis i somras, ena katten tyckte dock att det var precis lika gott och åt upp allt i ett obevakat ögonblick. Nu vet jag att det inte räcker att göra godiset oåtkomligt för hundarna, måste gömma det för katten också :P

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

tuska
0

Julpynta  =)   Jag band fast mina adventstakar i fönsterbrädan.

Sen har jag stockar i kökstaket där hänger jag nå småkulor, sen är det jul hos mej.

En kompis hänger sin gran upp och ner i taket, måste se roligt ut, hon har oxå många lekfulla katter men gran ska hon ha.Skrattande