Säg hej till...
Lillebror!
Lillebror är alltså en kompis till Elliot som jag hämtade hem den 7 september.
Han är endast 19 dagar yngre än Elliot men storlekskillnaden är märkbar, men sen är Elliot rätt tjock också 
Ber om ursäkt för de kassa bilderna, men jag har tappat bort min kamera.
Han har klor som en tiger, men samtidigt är han en av de gosigaste kissarna jag träffat då han aldrig tackar nej till att bli pussad på och med nöje somnar i famnen :)
Sen gosar han alltid med mitt ansikte när jag ska sova, vilket är extremt jobbigt nu när katterna har börjat fälla då jag får massa päls i näsan, men ack så charmigt.
Han är även galen i blötmat!
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.

Elliot!
Elliot har jag haft sen början av Juli. Hon är min största kärlek. Hon möter mig alltid i dörren när jag kommer hem och jamar alltid som svar när jag säger hej till henne. Hon är mästare på att pussas, vilket kanskte inte alltid är en fördel till mig då hon slickar mig i ansiktet när jag ska sova, pure pain!
Hon är inte särskilt kelig utan är istället väldigt självständig, hon har nog bara busat med mig ca 10 sen jag skaffade Lillebror, så nu är det dom som far runt över väggar och golv. ;)
/Frida

Och en bild på båda.
Så fort man kommer innanför dörren och har hälsat på dom så springer Lillebror in i köket och jamar efter blötmat.
Medan Elliot springer in på toaletten och sätter sig på toalocket och väntar på att jag ska starta vattenkranen så att hon kan dricka.
/Frida

Söta! 
~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~
Den röda var min favvis. Fint med röda katter o han såg riktigt röd ut.

#6 Han är otroligt röd, har inte ett endaste vitt strå på hela kroppen, bara många olika röda nyanser! 
/Frida
Väldans fina katter!
Jag älskar röda katter, Lillebror är underbar!:)
Dom är väldigt söta båda två 
Jättesöta!
Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk

Tack snälla, till er allihopa :D
Det är två katter med två helt olika personligheter, men efter tre dagar så sov dom faktiskt tillsammans, visst, det var fortfarande lite fräs och bråk, men efter en vecka var dom bästa vänner 
/Frida