Katter iFokus

Katter

Etikett: allmänt-kattprat
Läst 2084 ggr
Villhittahem
0

(S) Vill hitta egna hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

jag fick för ca 6 veckor sen hem 3st kattungar, som sägs vara mainecoon 75% och huskatt 25% inget jag direkt tror på då dom är korthåriga. dom är nu 13 veckor och jag kan inte ha kvar dom hemma då jag är allergisk mest mot katter. vill att dom kommer till ett bra hem.

dom föddes i en lada och blev sen insatta i små hönsburar, min kompis räddade dess akatter från att bli skjutna. det är 2 honor och en hane. ena honan är skygg men går att förbaättras med tiden. ser dom som innekatter. avmaskade och rumsrena!

han katten är kelsjuk och spinner hela tiden, ena systern börjar bli så med. katterna bortskänkes till rätt hem!

vi finns i Eskilstuna!

om du är intresserad av att ta och ge dessa katter ett hem så är det bara att höra av sig till mig här!

Ligonskrutt
0

ett tips är att även göra ett inlägg om detta på hittekatterifokus!

Villhittahem
0

okej får testa (:

IceJossan
0

Annonsera även på katthemshemsidor (många katthem har sidor där privatpersoner kan annonsera om omplacering), blocket, tidningar etc.

Skriv så positivt du kan och hoppas på napp :)

På de blyga katterna skulle jag annonsera om kattungar som skulle passa den som har extra mycket tid och vill ha kattunge/kattungar att jobba med - en liten utmaning som resulterar i helt underbart tillgivna varelser när man vunnit deras företroende :) Sådär lite lockande ;)

blondifire
0

finns en till salu tråd här där annonser ska vara..

S*Winsnes Wilda

Villhittahem
0

#4 såg det efter jag hade gjort annonsen.. så denna kan tas bort..