Katter iFokus

Katter

Etiketter: tillbehörutrustning
Läst 1634 ggr
[SannaSL]
0

Aktivitetsboll. Hur öppnar man den?

Jag har just köpt en aktivitetsboll, men jag lyckas inte öppna den. Någon som har en sån som vet hur man gör?

EddaM
0

De jag har går inte att öppna utan man får lägga i godiset genom hålen =)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

[SannaSL]
0

Okej, det här måste vara någon annan sort då. Det finns ett instruktionspapper inuti bollen som man ska kunna få ut på något sätt, men jag kan inte riktigt lista ut hur

Maxima06
0

Vad är det för en? Denna skruvar man på den rosa delen t.ex och sen kan man skruva på silverdelen och reglera storleken på hålet. www.apoteket.se/_ApoLayouts/img/produkt/thumbs/207816s.jpg

Mainebusters
0

#1  Men hur diskas de då? Jag hade Catmoshpere förut, de gick att diska ordentligt när man tog isär dem.

EddaM
0

Gick inte att diska de jag hade=( Men stoppade bara in godis som inte kladdar med. Nu använder jag inte det längre men jag har en sådan där aktivitets bräda som feztiz vann en gång. Men den är i förrådet, skall ta fram den igen när kattungarna blir tillräckligt stora=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

[SannaSL]
0

Den heter Slim Cat aktivitetsboll

[Norrbysa]
0

Finns det två olika delar / material / färger?

Testa att skruva på de delar som finns. På något sätt skall det nog gå att öppna bollen.. Annars kan du posta en bild på den :-)

[SannaSL]
0

Nu har jag lyckats :) Det finns tre olika delar och jag skruvade på fel, men sambon kom på att man kunde ta loss en tredje del, så nu är den fylld med mat. Men katterna verkar inte ha förstått att den är rolig än… :)

Aribigga
0

Låter som en aktivitetsboll som fungerar för både mattar och katter ;)

lurvponnyn.vimeddjur.se