Tips på kattmat på burk, tack :)
Minna katter har tillgång till torrfoder typ helatiden! Skrev typ för är jag inte hemma eller när jag sover så kan jag ju inte fylla på men när jag vakbnar gör jag o när jag kommer hem! Om de skulle behövas.. villsäga.
Men så får de burkmat/blötfoder 1-2grr om dagen med.. men nu vill jag görna ha tips på ett bra märke!
Med tanke på att de bara får 1-2 grr om dagen så vill jag ha något märke som ändå håller sig nån dag i kylen,men samtidigt är bra och gott! 
har gett de whiskas, där kan man köpa såna "påsar" som man trycker ut maten, men där är väldigt lite i kostar 5 - 6kr st. De varar iofs några dagar i kyl, men de e ju så lite i dem så de honner ju inte gå någon dag hehe. Sen har ju whiskas givetvis burkar med exakt samma sort! MEN, den varar bara 24h i kyl.. :s vilket jag tycker är skumt, exakt samma innehåll ju som "påsarna" Men 24 h är för lite för en så stor bukr på bara 2 katter som får 1-2 grr omdagen…
Och påsarna blir ju dyra i längden at köpa, vist man kan köpa 12 pack.. för 45 - 55kr. Men ändå.
Så vet ni någon burk som håller iaf 2 - 3 dygn? som kostar "normalpris" altså inte överdrivet dyr. Men heller inte jättebillig.. (ok jätte billigt kan ju vara bra). Kom gärna med förlag på olika burkmat/blötmat vad ni nu kallar det, jag säger burkmat!
(om e inte är olika saker förstoss ?!)
här finns bild på både burk och "påsarna" så ni vet vad jag snackar om, nte alla som känenr till "påsarna" kanske.. 
först påse, sedan burk (på bilden)
mjaus blötmat ska ju vara ett av de bättre. Håller 2 dygn efter man öppnat tror jag. Kostar lite olika beroende vart man köper, men där jag köper kostar dom ca 9kr/st.
oj, bör pröva den, jag har mjau torrfoder till dom, den är med bra tycker jag.. iaf till ina 2 katter.. 
tack, fresten!

Mjau blötmat.
tack! :)