Godmorgon Måndagen den 22 januari
Det är så mycket snö ute och jag måste nog säga att än så länge så gillar jag det *L*. Jag bor i på söder i stockholm och det är ju inte så ofta som snön förblir fin då det blir grått och slaskigt rätt fort men en så länge är det otroligt vackert *L*.
Var ute en sväng med Mojje igår så han fick sin första promenad i snön för i år. Det var med stor tveksamhet han gick ut *s* kunde nog inte riktigt avgöra hurvida det var kul eller inte. Fick en väldans fart in iallafall, sen låg han i fönstret och tittade ut istället ;-)
Idag blir en lugn dag med lite ärenden och ska försöka att få tvättstugan.
Ha de bra
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

God lunch säger jag, som ser ett vackert vitt vinterland med sol utanför fönstret. Det känns ovanligt minsann!
Den stora uppgiften för dagen är att hitta en borttappad garantisedel på den externa hårddisken, som inte fungerar och är blott några månader gammal. Som uppslukad är garantin och man blir tokig för mindre…:(
jag är en slarver, så jag tejpar upp alla garantisedlar och kvitton jag kan tänkas behöva på insidan av städskåpet *s*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
"Klockan är Noll Fem Tio, dags att stiga upp!" Så lät min mobiltelefon i morse. Jag blir så irriterad på den så jag fullkomligt sprättar upp ur sängen.
Sen var det bara att knata iväg med första bästa färja. Sitta och prata med folk, för att sedan leta reda på en färja som kunde ta oss till Grisslehamn. Blev förvånad hur mycket snö det är i Norrtälje.
Jag köpte första leksakerna till Vimsan idag. 6 stycken små bollar. Hon tycker att dom är roliga.
Nu är det sängen som gäller för mig, så God Natt!