Katter iFokus

Katter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 568 ggr
evamojje
0

Katten Mojje säger godmorgon 31/12

Ett blött men sött uppvaknande Glad

Vaknade av ett surrande vid mitt öra och en blöt sträv tunga, Mojje ville kramas, trampade med sina vita tassar mot min hals samtidigt som han försökte komma så nära som möjligt. Kl var bara 6.30 men hur kan man bli arg på något så gulligt som en kramig kisse *L*.Så där låg vi och mös i drygt en halvtimme och Mojje "pratade" högljutt hela tiden, han måste haft en händelserik natt så som han gick på *s*. Så när han var nöjd med kramande så hoppade han ner på golvet och jamade uppfodrande samtidigt som han slickar sig om munnen, vet ju vad det betyder och vet oxå att han kan stå där och jama tills han får som han vill ( han e väldigt envis ) och det är att jag ska gå upp och ge honom mat. Så det är bara att ge med sig och kliva upp kl 7 på morgonen, för det har Mojje bestämt. Så nu sitter jag med morgontidningen och en stark kopp java och en nöjd, mätt och sovande kisse brevid mig i soffan *L*.

Så tills nästa gång

Ha de bra

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

ronjo
0

Det är Lycka det!!!!Flört

Pia
0

Mys i kvadrat!!

Ha en fin nyårsafton!

evamojje
0

visst är det och GOTT NYTT ÅR till er oxå *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

steffy
0

0# så gulligt det låter