Tradera-till förmån av hemlösa katter
Behöver du nya kattleksaker?
Kolla in Gunillas sidan på Tradera. Alla vinster går till hemlösa katter.
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1267342&listtype=0
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

fina saker!

Jättefina grejor! =)
Katterna gillar dessa prylar kan jag lova er. Handvirkade myntamöss är fina grejjer!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag skulle tyvärr bara vara rädd att leksakerna skulle gå sönder och att de skulle få i sig nån tråd.
Jag har en hel låda med handvirkade leksaker. Ingen har gått sönder trots hårdhända lek…:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
#4 Ja är också av den oroligare sorten. Men det har inte varit några sådana problem med dessa myntamöss.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
mina katter är som ja vad ska man säga väldigt hårdhänta man måste köpa nya leksaker hela tiden för de gamla braiga går sönder :) så dem skulle jag inte våga ge till min katt för min yngsta katt har redan fått i sig lite trådar o annan skit.
Det är mycket fina leksaker! Men tyvärr så var de bara intressanta ett par dagar.. Så jag har många som bara ligger.. Men som sagt, väldigt välgjorda!!