Katter iFokus

Katter

Etikett: om-sajten
Läst 958 ggr
Lena
0

Ny sajtvärd på Katter iFokus

Jag vill bara skriva några rader inför att jag precis har tagit över sajtvärdskapet för Katter iFokus.

En del av er känner mig från Hittekatter iFokus, som jag startade för ganska exakt 3 år sedan.

Jag har varit Medarbetare här på Katter i ca 1 månad. Har hunnit få en inblick i hur sajten fungerar och lite vilka frågor som är aktuella.

Det är min förhoppning att vi tillsammans ska kunna vidareutveckla Katter iFokus och att sajten ska leva vidare i den fina anda som den skapades i under Pias ledning. Pia och Anne kommer att vara kvar som Medarbetare på sajten, vilket jag är mycket tacksam för.

Jag kommer snart att presentera mina Medarbetare för er.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Annaliz
0

Jag tycker att det är helt rätt att låta dig som har tid att driva dessa sajter ta över. Här ett tag var det bokstavligt talat kaos och många lämnade Katter iFokus pga för få Medarbetare och ingen tillgänglig Sajtvärd som kunde ta itu med problemet fanns. Du verkar som gjord för Katter iFokus och jag är helt säker på att det kommer att bli förbättring. Det har redan blivit en stor stämningsskillnad här på forumet om man ser tillbaka en månad.

[Hilo]
0

Välkommen hit!

Du gör ett kanonjobb, och jag håller med allt som Annaliz säger.

spiritedaway
0

Det är en stor skillnad redan. Det blev det redan när du blev Medarbetare. Tror detta kommer bli jättebra Glad

virre1
0

Välkommen hit.

Lena
0

Tack så mycket! :)

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Toppen, Lena! Cool

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
0

Oj! Underbart LEna! Det grattar vi till!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Cessy
0

Japp här har blivit mycket bättre så jag det blir säkert kanonbra. Jättekul  o bra att du tog värdskapet Lena - lycka till!Glad

Lena
0

Snällt sagt av er! Vi ska som sagt blir några flera som hjälps åt här sedan. Vi måste bara få ordning på en funktion som strejkar när det gäller att släppa in medarbetarna.

MaalinF
0

Kommer bli toppen med dig Lena!

Imasy
0

Tänkte bara säga hej och presentera mig som en av sajtens Medarbetare :)

JessicaN
0

Hur gör man för att bli Medarbetare och vad ska man tänka på..? Glad Gäller inte bara den här sajten utan andra också.

Skulle gärna vilja vara Medarbetare på någon sajt och KiF är den jag är mest inne på, säkert sjuttioelva gånger om dagen Tungan ute

Lena, om du letar Medarbetare så är jag intresserad! *Räcker upp en hand* Skrattande

MaalinF
0

Hm, jag är nog inte Medarbetare utan snarare artikelförfattare… eller om det nu är ungefär samma Tungan ute