Att skämma bort sina djur

Heter klösträdet kattens no1? Ett sånt skulle inte vara dåligt att ha här, har en liten klätterapa :P
Ja tillverkaren heter så, själva träden heter Rundetorn.

#2 Okey, finns det någon sida man kan kolla på?
Väldigt fint klösträd iaf!

Väldigt fint klösträd.

Ja det såg ut att vara jätte bra tack så mycket!

Vet att jag nu kommer att ställa en fråga som kanske inte hör hit men hoppas det är okey ändå?! Är det en bar sida att beställa saker ifrån?
Vilket fint ett! Ett sånt skulle sitta bra här hemma. Har dock en klätterställning som min pappa byggt. Den är också väldigt uppskattad men snart är det nog dags för en ny ändå.
Nej, jag har inget sådant, men det såg väldigt trevligt ut 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Ludwis, jag är inte helt säket på vad du menar?
vi har tittat på detta hos huveröds.
#7 Swecat är en av de största katt-sidorna och de är pålitliga.
Kattens no1 är ett väldigt bra kvalietsmärke för klösträd. Efter vad jag läst kan jag nästan säga att det är det bästa. De håller länge och det går att beställa reservdelar eller påbyggnadsdelar.
Jag gillar även banana leaf… men oj va de är dyra..
ja jag skämmer bort mina katter emellanåt genom att köpa shebas mjukmat smaken ishavstorsk…när katterna känner doften utav det börjar de dreggla!
#13 fast nu var det ju klösträd vi pratade om.
Hade jag ahft plats i ett hörn hade jag mycket väl haft ett liknande sånt där högt torn till mina missar men istället så har jag två halvhöga varav det ena står vid fönstret så när det ligger däruppe så kan de titta ut. En myccket populärt plats.
Detta gör givetvis att jag inte kan möblera på ett annat sätt än jag gjort men det struntar jag i. Gör allt för missarna, de kommer först;)
//Pia
#16 ja jag vet fler som köpt genom det. Men vet inte hur det är nu men ett tag var det problem med frakten så kolla upp det noga så man verkligen får hem sakerna utan problem. Finns även en på tradera som tidigare fixat hem klösträd till ett kanonpris.
//Pia
#16 Det är en sådan jag har haft innan, men det blev alldeles för mycket delar och plock. Katterna får inte riktig klättrayta.
det står det inte i TS..tråden heter"att skämma bort sina djur"
den heter INTE "att skämma bort sina djur med klösträd,vilket har ni?"
alltså fattade jag att denna tåden handlade om OLIKA sorters sätt man kan skämma bort sina djur på…har jag rätt TS?
iallfall ska jag skämma bort dem med sådana här:
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40086351
de ska få varsin säng!!!
Min fråga vad om det var någon mer som hade klösträdet av den sorten jag själv hade beställt.
Så nej du har inte rätt.
Har alltid velat haft ett, men ekonomin tillåter inte det..
Det får nöja sig med en klösmöbel från Tyskland sålänge, hehe.
#21 De duger allt tills man fått pengar :)

#23 Oj vilket klösträd :D Set ju jätte skoj ut för katterna ett sådant skulle man ha om man hade plats och råd :P
#24 Vi (och katterna såklart) älskar det!
Tror jag bet. 1000:- för klösträd samt framk direkt fram till dörren.
Mycket prisvärt och helt klart ett bra alternativ om man inte har råd med de svenska modellerna..
Har haft ett sådant träd och mina kissemissar älskade det!