Katter iFokus

Katter

Etikett: andra-djur
Läst 471 ggr
Hirit
0

Hunden Thea blev kattmamma

Vet inte riktigt var jag ska placera detta,så det får bli här ändå. Läste tidningen i morse,som jag brukar göra varje dag. Det var om en kattmamma som hade gått ut på sin vanliga promenad,skulle kanske kissa eller något. Hon brukade i regel komma in efter sisådär 10 minuter men inte den här gången. Hemma hos husse och matte har hon ett antal kattungar,som hade fått vara utan mat i ett dygn.Får hoppas att kattmamman dyker upp snart,så att ägarna slipper oroa sig.Men eftersom hon har småttingar,så borde hon ha dykt upp med en gång,hoppas hon inte har blivit överkörd. Läs fortsättningen under länken.

http://www.op.se/parser.php?level1=2&level2=6&id=730524

Klicka för att stänga fönstret

EddaM
0

Meeen vad underbart=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Titti
0

"Oj, härligt"! Skrattande

(första tanken)

IaMiaMaria
0

He he ja jag läste också dte där i tidningen imorse. Det är ju lite kul, men endå väldigt tråkigt att små kissarna har förlorat sin mamma om hon har tex blivit överkörd, annars som sagt så borde hon ha kommit hem nu till sina små. Hoppas det går bra för dem iaf.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

Titti
0

#2 forts…  "Att hunden tar hand om de små."

Pia
0

Gulligt:)

Men trist med mamma katt, att man ens släpper ut henne när ungarna är så små…

Hirit
0

Jag tycker också det är väldigt tråkigt med kattmamman,men hoppas hon kommer till rätta.Jag får hålla ögona på innehållet i tidningen,jag skulle bra gärna vilja veta hur det går,IaMiaMaria får hjälpa till att hålla koll…

Men vilken sagolik tur att hunden tog till sig kattungarna, det ser så gulligt ut där de ligger tillsammans.