Katter iFokus

Katter

Etikett: om-sajten
Läst 576 ggr
Pia
0

Olika rubriker/grupper i forumet

För få lite struktur i och underlätta sökandet i forumet så finns där olika rubriker/grupper att lägga in inlägg i. För närvarande finns följande rubriker/grupper:

• Att bli med katt
  • Att ha katt
  • Beteende hos katt
  • Djur-relaterat
  • Hipp hipp hurra!
  • Hittekatts-relaterat
  • Kastrering
  • Katt- & djurfilmer
  • Kattbiblioteket
  • Kattbilder & fotografering
  • Katten i kulturen
  • Kattens hälsa
  • Kattmat & dryck
  • Kattraser
  • Medlemspresentationer
  • Människor & djur
  • Oumbärliga kattprylar & leksaker
  • Problembeteende hos katt
  • Sajt-relaterat
  • Tassavtryck
  • Tävlingar
  • Undersökningar (polls)
  • Uppfödning
  • Vila i frid

Jag uppskattar verkligen om ni tar er tid - vilket de allra flesta gör:) - att lägga inlägg under lämplig rubrik. Det underlättar för alla!

Funderar ni över vad de olika rubrikerna betyder, fråga gärna. Eller kika igenom vilka typer av inlägg som ligger under rubriken ifråga, det brukar ge en fingervisning åt rätt håll.

Pia
0

På förekommen anledning vill jag gärna säga det igen:

Jag uppskattar verkligen om ni tar er tid - vilket de allra flesta gör:) - att lägga inlägg under lämplig rubrik. Inte bara under den första rubriken som kommer upp: "Att bli med katt"…

Det underlättar för alla!

evamojje
0

har tänkt på det när ja försökt hitta något kan bli väldigt förvirrande och man kan ju missa ett inlägg om just det som var intresserad av för att det ligger och vilar någon annanstans *L*

Ha de bra

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Pia
0

Det är jättebra, Eva!:)

Scilla
0

Jag skulle även vilja slå ett slag för sökfunktionen! Om man undrar något allmänt kanske svaren redan finns…

Denna kommentar har tagits bort.
Pia
0

Bra påmint!

Scilla
0

Det blir ju så snurrigt med många trådar om samma sak! Jag tror man får bättre svar om man håller sig till en tråd så folk kan hålla reda på vad som redan skrivits.