Vilken färg har min katt?
Blå kan ej se om han är Tabby, Tigre eller Spotted. Men gissar på Blå tigre
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

kissen är blå. ränderna var sk. spökmarkeringar. våran kisse hade också såna när han var liten.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
ska se om jag kan ta en bättre bild i morron i dagsljus.

han är blå=)
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

sicken sötnos :D
helt underbar katt som inte kan bajsa ensam. jamar tills man går och håller honom sällskap
Eh, knepig - han har ju tydliga agoutimarkeringar med ljusa noskuddar, ljus insida på öron, glasögon och så vidare, men ganska lite kroppsmarkeringar. Jag skulle nog säga blåmönstrad, men helt hundra är jag inte.
Jag är hundra. Han är blåmönstrad! Mönster kan vara bättre eller sämre, men han är helt klart mönstrad. Han har tegelfärgad nos och mjölkmustach (om än lite otydlig) 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Håller helt klart med #16. På bilden #12 ser man detta. Jag har en blå exohane och han är helblå i ansiktet och nosen är mörkt grå. Så det är ganska storskillnad på en solid och en "randig".
// Malin
vad är det för skillnad på mönstrad och tabby tex?
*skäms* Ja, nu när jag kollat lite noggrannare håller jag också med. Mönstrad, helt klart :)
Skillnaden på mönstrad och tabby är att tabby (i Sverige) är en variant av mönster. Tabby på engelska betyder helt enkelt mönstrad.
…all cats are grey… / Cure

Blå, mönstrad eller ickemönstrad. Söt va han iaf!
tack så jätte mycket 

ja visst var han super söt liten sötnos o kul grejj att han inte vill bajsa själv :) ni kanske har lärt han att bajset tas bort efter o han vill att nu ere dags kom in hit o bajsa med mig :D så slipper bajset finnas i lådan sen med ;)
Så himla söt kisse du har =)
Tackar, han kommer från en galen kattsamlare och jag fick honom när han var drygt 4 veckor.