Katter iFokus

Katter

Etikett: utställning
Läst 453 ggr
Randa
0

Stockholm 11-12 november

Hej! Det här är mitt första inlägg här inne. Jag undrar var och när kattutställningen i Stockholm 11-12 november ska genomföras? Behöver jag någon inbjudan? Vad kostar inträdet? Jag vill bara titta och träffa folk som har erfarenheter av att ha katt.

Jag får, med all sannolikhet, min första katt i januari. Det kommer att vara en tjej i rasen brittiskt korthår. Jag längtar efter henne och under tiden vill jag gärna träffa andra ägare till britter för att ta del av deras erfarenheter och kunskaper.

Tacksam för svar!

EddaM
0

Här kommer en länk till utställningen. Du behöver inte ha med dig någon inbjudan utan gå bara dit, de tar väl en liten summa för inträdet men mer är det inte. Lycka till o hoppas att du får kontakt med någon britt utställare o att du får mycket nöje med din lilla. Pia våran värd på detta forumet är brittuppfödare=)

http://www.stockholmskattklubb.se

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

EddaM
0

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Sessan1
0

Vart ngn stans är den kattutställningen?

Får se om jag kan åka dit!

Pia
0

Fryshuset är utställningen på. Tyvärr kom jag inte med…:/ Men det finns ju andra brittutställare där båda dagarna:)

Välkommen till Katter förresten, Randa! Vilken trevlig ras du valt får jag väl säga:)) Själv har jag fött upp britter sedan 93 och de är alldeles alldeles underbara på alla sätt och vis! Har du några frågor om rasen så är det bara att fråga på m a o.

Randa
0

Tack för alla svar! Jag kommer att gå på utställningen på Fryshuset. Det kommer att bli intressant.

Tack Pia! Det kommer säkert frågor snart. Kul att få kontakt med andra människor som har brittiskt korthår.