de är svårt att släppa den man älskar<3
sissi, jag minns första gången jag såg dig .. Jag var nog 6-7 . Mamma ringde till fritids och sa att vi skulle komma ut. Där stog mamma ute satt mamma i bilen med dig i fammen, och jag bara skrek av lycka. Sen när vi kom hem så lekte vi med dig hela dagen. Du älskade att ligga på rygg i nånsfamn och bli kliad på magen. Men för några år sen ringde de till telefonen, dom sa att dom hade hittat en katt som såg ut som våran vid vägkanten. lillebror åkte dig och kollade, men han hittade ingen katt. Sen åkte mamma och pappa dit och såg katten vid vägkanten. klart var de ju min älskade lilla sissi :/ <3
efter några veckor dör en persons katt där också. är inte de lite undligt att presic två katter dör där? efter några veckor igen kommer en kille i min klass in klampande och skryter om att han pappa minsan har kört på två katter. så cool han är.
a, bara så du vet tog du min och johans katt ifrån oss.
de är svårt att släppa den man älskar<3
men gumman minnena dör aldrig. <3
r.i.p sissi och oskar <3

Därför ska man inte ha utekatter. I alla fall inte i närheten av trafik.
Beklagar sorgen.
#1 Håller med helt och fullt! Beklagar också sorgen. :(
uach jag beklagar sorgen. Jag miste min vän Lucas för ett år sedan och jag vet hur det känns. Men sörj inte att hon är borta, var glad över stunderna ni fick tillsamans.

tack alla.. :)