Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 776 ggr
Ullisgullis
0

Vi har fått tillökning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara presentera våra nya familjemedlemmar som vår hon katt överasnakde oss med. Vi visste inte en att hon var dräktig.

Ni kanske tycker de låter knäppt men så var de faktiskt, hon har ju en hel del päls ochhar inte visat sig som hon gjorde förra gången utan hållt sig för sig själv.

Sara87
0

Nämen, vilken underbar överraskning! :) hihi. Va är de för ras?

Ullisgullis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mamman är Perser skogskatt, Bondkatt, Pappan har samma raser i sig fast är korthårig.

Min son kom ut på kvällen på nyårsdagen och sa att du har möss i ditt rum mamma för de piper där.

Äsch sluta sa jag här finns inga möss, en stund senare kommer maken och säjer Nej inga möss men dock 4 kattungar i din garderob.

Sara87
0

#2 Haha, va paff du blev då förstår jag :) Kul att de har olika färger också, lättare att hålla isär dom då.. hihi. Grattis till tillökningen.

SallyB
0

Är mamma och pappan syskon? Undrar med tanke på att rasmixen kanske inte är den vanligaste!

casey
0

åh vilka fina färger på ungarna :)

Maria
0

Så olika varandra de är… Verkligen varsinn färg.

Så sött…

/Maria

lothus1
0

Jag bara älskar kattungar Glad

essut
0

Vilka sötnosar, hoppas du hittar ett bra hem till dom alla när dom är 12 veckor.

Ullisgullis
0

Nej de är inte syskon

Mona22
0

förstog jag rätt ? hade ni en hankatt inne eller är hon utekatt. då är det självklart att hon blir med ungar, man behöver inte se det =)