Min finaste Moltas...đ
I torsdags fick jag fatta det tunga beslutet att lĂ„ta min finaste, underbara, vackra Moltas somna in.. đąđ
Klippan i min kattgrupp som alla kattkompisar tydde sig till och sökte nÀrhet hos och som spann bÄde mig och kattkompisarna till sömns varje natt.
Moltas var den som krÀvde att fÄ ta sin dagliga inspektionsrunda runt huset om det var fint vÀder. Han krÀvde att fÄ spana frÄn balkongen pÄ kvÀllarna (t.o.m. nÀr han var halvblind och inte lÀngre sÄg det han spanade efter).
Jag saknar hans uppfordrande jamande och bankande pÄ balkongdörren. Jag saknar att se hur ivrigt han sprang före nedför trappen för att komma ut och undersöka skogsbacken bakom huset. Jag saknar att ropa hans namn och se hur han plötsligt blir fullt synlig uppe i skogsbackens grönska och mÄlmedvetet kommer travande mot mig. Jag saknar hans varma, spinnande kropp som la sig tillrÀtta tÀtt intill min mage varje natt.
Trots att jag har tre katter kvar kĂ€nns det sĂ„ tomt och tyst utan Moltas..Han var en stor personlighet och formade tillvaron för bĂ„de mig och kattkompisarna. Han fattas ossâŠđą
Moltas (S*Stenhamra Bisse).
2004-06-17
2020-09-24
SajtvÀrd Katter iFokus
- Redigerat 2020-10-02 12:31 av OberonsMatte
Oj sÄ trÄkigt!
SĂ„ ledsamt! Beklagar! đą
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Beklagar! đ„đ
"Freden mÄste komma först. Gör den inte det, min vÀn, kommer inget efter den."
đ SajtvĂ€rd pĂ„ Fenomen, HjĂ€rnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Beklagar.
Stolt Àgare till tre La permer
đčBeklagar sorgen.đâ€
Cats are like Potato Chips, You can't just have one!
đș Beklagar sorgen đâ€ïž
VĂ€rmande kramar !
HH đ
Beklagar sorgen!
//Jessie
SĂ„ ledsamt â€ïžâ€ïž
SÄ ledsamt. Det blir sÄ otroligt tomt.
Det Ă€r mĂ€rkligt att sĂ„ smĂ„ varelser kan lĂ€mna en sĂ„ oĂ€ndligt stor tomhet efter sigâŠ
LillgubbenâŠ
SajtvÀrd för Hittekatter i Fokus. SajtvÀrd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare pÄ Katter i Fokus.
Beklagar sorgen
"Tur har man kanske varje dag, otur mera sÀllan". Valfridus I. President i republiken à sen och Fristaten Holmen
Beklagar förlusten!
Fint skrivet, vet hur tomt det blirâŠ
#0: Sorry <3
Beklagar verkligen! đDet Ă€r lika fruktansvĂ€rt och jobbigt varje gĂ„ng. Vackra Moltas! đŒ
đ€ Elisabeth och Amira đ
Beklagar <3
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Beklagar sorgen â€
Var snĂ€ll mot alla - bli vegan â€