er kisse +klösträd!
Åhh söt våra katter har typ samma ögon:)
#3 Har du 6 katter? perfekt träd ju till dom :)
#6 åh wow vilket lekpalats.. gillade den nya jättefin! syns att du skämmer bort dina katter har de t.o.m i andra rum! :D
Jag hade också en tanke att ha ett litet till träd i köket för de finns ett fönster där han kunde titta ut bättre och han gillar att alltid va med mig i närheten. som när jag lagar mat :) vad tycker ni om det..eller en elementsäng där kanske?fast då ser han inte ut..det dåliga är att det kan åka runt hår min kille vill förbjuda mig att ha katten i köket :/
#5 Samma träd som jag har
#11 Får man någon rabatt på förskringar när man har så många katter?
#12 Har Agria och där får man rabatt, tror det är från 4 katter man får mängd rabatt; de andra försäkringsbolagen vet jag inte
Från 3 katter får man rabatt på Agria
#8 ja jag menar, katterna bor ju också här och ska naturligtvis ha sitt. :) Jag tycker din kille är löjlig om katterna inte ska få vara i köket.
#15 Varför är det löjligt? Det är faktiskt ohygieniskt om man har katt som hoppar upp på diskbänken. Opraktiskt också eftersom man då inte kan lämna framme mat.
#9 men din kille vill inte ha honom där ens om han bara får sitta på trädet, inte bord diskbänk osv?
jag förstår han..jag ger han mat och han vill inte ha hår i maten så ja det är inte så trevligt. håret flyger ju runt i luften även om katten inte är just där vid bänken…nej hehe han vill jag stänger när jag lagar mat så jag gör så:)
#15 Våra får inte vara på köksbordet eller diskbänk/köksbänk.
Ser inget fel med det. Ja de bor i huset med men betyder inte att de måste vara precis exakt överallt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#21 Ja precis ! det går ingen nöd på katterna :)
#22 Nope :) de har massa andra platser att vara på! :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#24 , Så häftig klätterställning , dina katter har Det bra!! 😀😻🌺👍
HH 🙂
#5 Får jag fråga vart du köpt klösbrädan? Och hur hög den är ungefär.
#24 Så fint klösträd, var har du köpt det? eller vad är det för märke? Vi är på jakt efter ett stadigt klösträd för tre 5+kg katter.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
#24 Royal Klösträd Maine Coon Fantasi Plus , köpt hos petpal.se