Prata Katt - ny podcast om katter!
Hej alla kattĂ€lskare! đ
Jag, tillsammans med tvÄ andra, har Àntligen kommit igÄng med ett projekt som vi spunnit pÄ lÀnge. Vi har startat en podcast helt tillÀgnat att göra det vi Àlskar- Prata katt!
Lyssna gÀrna pÄ vÄran teaser som slÀppts idag:
https://itunes.apple.com/se/podcast/1-teaser/id1359257164?i=1000406374933&mt=2
Varje avsnitt fokuserar vi pĂ„ ett nytt Ă€mne. Ănskar du att vi tar upp nĂ„got specifikt i podden? Tveka inte att tipsa oss pĂ„ pratakatt@gmail.com
Ha en underbar eftermiddag med era katter â€ïž
Ta upp hur viktigt det Àr att kastrera och ID mÀrka samt registrera sina katter.
Stolt Àgare till tre La permer
Tack för bra input!
Vi hade tÀnkt prata om kastrering i avsnitt nr 2, vilket slÀpps om tvÄ veckor.
/Melanie
MĂ„ste en ladda ner itunes? Eller gĂ„r det att lyssna pĂ„ nĂ„got annat sĂ€tt? Jag hittar ingen play-knapp i lĂ€nken đ
Var snĂ€ll mot alla - bli vegan â€
Oj dÄ! Det ska gÄ att lyssna via appen "Podcaster" eller "Acast" - dÄ fÄr du söka pÄ Prata Katt sÄ kommer vi upp.
Annars kan du ocksÄ lyssna pÄ vÄr teaser hÀr:
Ha det fint! â€ïž
Nu har jag lyssnat! Jag tycker att ni borde börja med att berÀtta era namn, nu AVSLUTADE ni med det och ingen förutom jag kanske bryr sig, men jag tycker att det Àr otroligt jobbigt för jag kan inte komma ihÄg vem som pratar annars. OcksÄ intressant att börja med nÄgot relevant om sig sjÀlv i samband med Àmnet. T.ex. Anneli (stavas det sÄ?) borde ha börjat med att presentera sig som styrelsemedlem för Stockholms Katthem. Det hade gjort att jag hade tyckt att det kÀndes mycket mer seriöst frÄn början, och inte "bara" tre kattÀlskare utan erfarenhet av katter som snackar, om du förstÄr hur jag menar. Annars var det bra, ser fram emot fler avsnitt!
Var snĂ€ll mot alla - bli vegan â€
Hej!
Tack för din feedback, det tycker vi Àr vÀldigt vÀrdefullt! Vi kommer i följande avsnitt att börja med att presentera oss sÄ det blir tydligt vem som pratar.
Kanske ocksÄ att vi berÀttar mer om vÄr egen bakgrund i kommande avsnitt om det Àr fler som Àr nyfikna pÄ det.
Kul att du vill fortsÀtta lyssna pÄ fler avsnitt :)
/Melanie