Katter iFokus

Katter

Etikett: allmÀnt-kattprat
LĂ€st 1648 ggr
melmel
3

Prata Katt - ny podcast om katter!

Hej alla kattĂ€lskare! đŸ˜

Jag, tillsammans med tvĂ„ andra, har Ă€ntligen kommit igĂ„ng med ett projekt som vi spunnit pĂ„ lĂ€nge. Vi har startat en podcast helt tillĂ€gnat att göra det vi Ă€lskar- Prata katt! 

Lyssna gÀrna pÄ vÄran teaser som slÀppts idag:

https://itunes.apple.com/se/podcast/1-teaser/id1359257164?i=1000406374933&mt=2

Varje avsnitt fokuserar vi pĂ„ ett nytt Ă€mne. Önskar du att vi tar upp nĂ„got specifikt i podden? Tveka inte att tipsa oss pĂ„ pratakatt@gmail.com 

Ha en underbar eftermiddag med era katter â€ïž

MonicaLagerquist
6

Ta upp hur viktigt det Ă€r att kastrera och ID mĂ€rka  samt registrera sina katter.

Stolt Àgare till tre La permer

melmel
1

Tack för bra input!

Vi hade tĂ€nkt prata om kastrering i avsnitt nr 2, vilket slĂ€pps om tvĂ„ veckor. 

/Melanie

vendelay
1

MĂ„ste en ladda ner itunes? Eller gĂ„r det att lyssna pĂ„ nĂ„got annat sĂ€tt? Jag hittar ingen play-knapp i lĂ€nken đŸ˜ž

Var snĂ€ll mot alla - bli vegan ❀

melmel
0

Oj dĂ„! Det ska gĂ„ att lyssna via appen "Podcaster" eller "Acast" - dĂ„ fĂ„r du söka pĂ„ Prata Katt sĂ„ kommer vi upp. 

Annars kan du ocksĂ„ lyssna pĂ„ vĂ„r teaser hĂ€r: 

http://pratakatt.podbean.com

Ha det fint! â€ïž

vendelay
7

Nu har jag lyssnat! Jag tycker att ni borde börja med att berÀtta era namn, nu AVSLUTADE ni med det och ingen förutom jag kanske bryr sig, men jag tycker att det Àr otroligt jobbigt för jag kan inte komma ihÄg vem som pratar annars. OcksÄ intressant att börja med nÄgot relevant om sig sjÀlv i samband med Àmnet. T.ex. Anneli (stavas det sÄ?) borde ha börjat med att presentera sig som styrelsemedlem för Stockholms Katthem. Det hade gjort att jag hade tyckt att det kÀndes mycket mer seriöst frÄn början, och inte "bara" tre kattÀlskare utan erfarenhet av katter som snackar, om du förstÄr hur jag menar. Annars var det bra, ser fram emot fler avsnitt!

Var snĂ€ll mot alla - bli vegan ❀

melmel
2

Hej! 

Tack för din feedback, det tycker vi Ă€r vĂ€ldigt vĂ€rdefullt! Vi kommer i följande avsnitt att börja med att presentera oss sĂ„ det blir tydligt vem som pratar. 

Kanske ocksĂ„ att vi berĂ€ttar mer om vĂ„r egen bakgrund i kommande avsnitt om det Ă€r fler som Ă€r nyfikna pĂ„ det. 

Kul att du vill fortsĂ€tta lyssna pĂ„ fler avsnitt :) 

/Melanie