Kort- eller långhårig?
Mitt i mellan kanske och söt katt hehe♡.. Min Sören var lite långt som liten.. Men det är borta nu.. Men Stellan han är lång hårig, men kan bero på är lite mer skogskatt i.. Dem inte från samma kull.. Sen pratar han mycket mer hör till rasen.. Stellan är prat kvarn ! Kräver lite mer av alla jag har haft under min livs tid. . Sen så älskar han hundarna mer en nått annat .. Han fick heta så för han vart ställd som liten katt unge lätt . Och även i vuxen ålder.. Riktig sån här ska ha koll på saker ting . Kommer jag hem med ny mata så är Stellan på gosar markerar han den ! Roligt med djur verkligen. Katter är så speciella underbara . Hade gul långhårig katt var liten.. Han var egen av sig. Min trygga sov vän fanns där när var jobbigt. .
Långhårig, vill jag tro. Eller semilång, som det väl är på alt annat än perser
Korthårig. Vid 6 veckors ålder borde den haft längre päls om den var långhårig.
Behöver den inte vara. Här är en 6 veckors skogkattunge, renrasig: http://vargskogens.com/images/kull/02/06William_04.JPG Inget ovanligt med hans päls ut i från åldern. Jag tänker att om trådstartarens kattunge skulle bli korthårig, skulle den inte varit så luddig nu.
Nä det är sant 4 #. Det kunde jag inte gissa att den var renrasig lite förvirrande. Alla utvecklas olika ..