Katter iFokus

Katter

Etikett: allmÀnt-kattprat
LĂ€st 2514 ggr
Emma95T
3

Sover era katter i er famn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej 👋 har ni ocksĂ„ smĂ„ sömntutor i famnen :3 Ă€lskar hur hon somnar i famnen :) lilla vilda :)

Emma95T
0
Emma95T
2

Vilda :)

Emma95T
2
Emma95T
0
Emma95T
2
Edhi
0

Vad gullig hon Ă€r đŸ˜

En av vĂ„ra missar heter ocksĂ„ Vilda och hon somnar gĂ€rna i famnen, till skillnad frĂ„n de andra som bara vill sova i knĂ€t đŸ˜‰

http://frodamera.com/skrifter/
En riktig skrivfrossa

Emma95T
2

Katter Àr gulliga om vilda fick sÄ skulle hon kunna sova varje dag i famnen pÄ mig medan husse vill hon inte sova hos <3

Carmarino
1
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Min ena katt ligger ofta och sover pĂ„ mig, gĂ€rna under min haka om hon kan. 🙂
Den andra föredrar att ligga i knÀ, men det hÀnder att hon ligger i famnen ocksÄ.

Har inte kunnat fotografera dem nĂ€r de ligger i famnen, sĂ„ det fĂ„r bli nĂ€r de ligger i knĂ€.

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

Emma95T
0

Lyckas fotografera ibland :) hon gillar ocksÄ ligga under hakan :) hÀnder varje dag dÄ hon tycker om det :) medan strimma vÀgrar att att ens hÄlla han men nÄn dag sÄ fÄr jag nog ha han pÄ mitt knÀ :)

[Frisses]
2
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag har alltid en liten herre i knĂ€t, eller pĂ„ axeln om jag inte sitter ner. đŸ˜ƒ

burmamys
4

HĂ€r Ă€r det alltid minst en katt strĂ€ckt över mig sĂ„ fort jag sĂ€tter mig i soffan. PĂ„ bilden Simon.❀

Enligt Simon favoritpositionen i famnen, med hela Simons kropp pÄ min bröstkorg!

Saga rullar hellre ihop sig i knĂ€t. 

Oftast har jag tvĂ„ katter i knĂ€t! đŸ˜

BĂ„da sover i sĂ€ngen, under tĂ€cket och tĂ€tt tryckta mot min kropp med huvudet pĂ„ min arm. SÄÄÄ mysigt!❀

Emma95T
0

Awww sÄ gulligt ^^

powerade
1

JÄMT vill hon ligga i famnen Ă„ gosa:3 eller sĂ„ lĂ€gger hon sig pĂ„ ryggen om man ligger pĂ„ mage xD

Emma95T
0

Haha 😁 va gulligt förutom sova sĂ„ fĂ„r jag massor av pussar nĂ€stan 100 st pĂ„ en dag om hon fĂ„r det :p

Emma95T
2

Bild pÄ mig och lilla vilda :)

skruttelutt
1

VĂ„r katt sover gĂ€rna i famnen, i flera timmar. SĂ„ det gĂ€ller att man har varit pĂ„ toa och har mat med sig innan man sĂ€tter sig i soffan pĂ„ kvĂ€llen đŸ˜‰

Emma95T
0

Samma hÀr dÄ hon sover 2 timmar och kan bli 3 timmar :p

Carmarino
1

#16 och #17 Precis som min ena katt. Hon blir förnĂ€rmad om jag behöver resa pĂ„ mig efter nĂ„gra timmar, och gör allt hon kan för att fĂ„ stanna kvar. 🙂

Fast en av mina tidigare katter var Ànnu vÀrre. Han kunde ligga och sova i mitt knÀ 3-4 timmar. Sedan hoppade han ner och gick ut och Ät lite eller gick pÄ lÄdan. Fem minuter senare var han tillbaka i mitt knÀ och ville ligga dÀr ytterligare 3-4 timmar.

ÂĄÉčnʇɐuƃıs ÉŻos uǝp ɐɄ Ʉɔo uǝʇxǝʇ ÉčÀɄ uǝp ɐÉčǝıdoʞ ʇʇɐ ÉčĂ¶ÉŸ Éčɐlʞ Ă„sʞɔo uɐʇn ʇÉčɐɯs ɐÉčɐq ǝʇuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ʇǝp ɐsĂ€1 np uɐʞ

Emma95T
0

Hon har ju sin kompis sĂ„ hon inte ligger i famnen pĂ„ mig för lĂ€nge som tur :) 💜 Dem leker pĂ„ morgonen och inan jag ska sova 😮 :) sen sĂ„ runt kl 18 sĂ„ brukar hon gĂ„ upp i famnen och spinna sen sĂ„ somnar hon :) hĂ€nde en gĂ„ng nĂ€r jag sov pĂ„ mage och hade mina hĂ€nder vid huvudet sĂ„ har hon börjat krypa in hoj lĂ€gger seg nĂ€ra ansiktet och somnar till ^^

Gaara
1

Renji ligger ofta  i famnen mellan mig och min dator. XD Eller sĂ„ ska han ligga i knĂ€t, eller över mina ben om jag ligger i soffan. Han ligger gĂ€rna över benen i sĂ€ngen med. NĂ€r han var liten sĂ„ sov han ofta pĂ„ min rygg dĂ„ jag oftast sover pĂ„ mage, men jag tror han tycker att min rygg blivit för liten för honom nu. ;) Han fyller 11 i maj. Lite rolig grej för övrigt. Min katt Ă€r en dag Ă€ldre Ă€n min sambos lillebror. ;)

nypisnina
1

Underbara bilder! Mina sover alltid i famnen, helst bĂ„da tvĂ„, de ligger i princip pĂ„ varandra nu i mitt knĂ€ för att fĂ„ plats. JĂ€ttesöta men matte har suttit sĂ„n hĂ€r nu i drygt en timma och börjar fĂ„ vĂ€ldigt ont i baken
 Men vad gör man inte för de smĂ„ vĂ€nnerna? ❀

[KattÀgd]
1

Min Elsa sover ofta pĂ„ mitt bröst eller pĂ„ tĂ€cket alldeles intill mig, finns inget mysigare Ă€n att höra hur spinnandet sakta övergĂ„r till smĂ„ snarkningar.❀

Emma95T
0

Det Àr det bÀsta ^^

Karmatarerskanise
0

Inte i famnen (armarna) Men honan kan somna pĂ„ mina bröst och hanen pĂ„ magen eller lĂ„ren. Älskar den nĂ€rheten. MEN, det Ă€r ett dilemma nĂ€r jag inte kan sova i just den stĂ€llningen eller behöver gĂ„ pĂ„ toaletten. Vill ju inte att dom ska flytta sig :) För nĂ€r dom gjort det sover dom vidare dĂ€r dom hamnat.

[Tuulikki]
0

Inte i famnen, men i mitt knĂ€ eller pĂ„ mina ben om jag sitter framför TV'n. Om jag ligger pĂ„ mage i sĂ€ngen brukar hon lĂ€gga sig pĂ„ min rygg och sova😂

Emma95T
0

^^ va söt. fÄr det varje dag med goss och pussar :)