Sover era katter i er famn
Vad gullig hon Ă€r đ
En av vĂ„ra missar heter ocksĂ„ Vilda och hon somnar gĂ€rna i famnen, till skillnad frĂ„n de andra som bara vill sova i knĂ€t đ
Min ena katt ligger ofta och sover pĂ„ mig, gĂ€rna under min haka om hon kan. đ
Den andra föredrar att ligga i knÀ, men det hÀnder att hon ligger i famnen ocksÄ.
Har inte kunnat fotografera dem nÀr de ligger i famnen, sÄ det fÄr bli nÀr de ligger i knÀ.
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
Lyckas fotografera ibland :) hon gillar ocksÄ ligga under hakan :) hÀnder varje dag dÄ hon tycker om det :) medan strimma vÀgrar att att ens hÄlla han men nÄn dag sÄ fÄr jag nog ha han pÄ mitt knÀ :)
HĂ€r Ă€r det alltid minst en katt strĂ€ckt över mig sĂ„ fort jag sĂ€tter mig i soffan. PĂ„ bilden Simon.â€ïž

Enligt Simon favoritpositionen i famnen, med hela Simons kropp pÄ min bröstkorg!

Saga rullar hellre ihop sig i knÀt.

Oftast har jag tvĂ„ katter i knĂ€t! đ

BĂ„da sover i sĂ€ngen, under tĂ€cket och tĂ€tt tryckta mot min kropp med huvudet pĂ„ min arm. SÄÄÄ mysigt!â€ïž

Awww sÄ gulligt ^^
Haha đ va gulligt förutom sova sĂ„ fĂ„r jag massor av pussar nĂ€stan 100 st pĂ„ en dag om hon fĂ„r det :p
VĂ„r katt sover gĂ€rna i famnen, i flera timmar. SĂ„ det gĂ€ller att man har varit pĂ„ toa och har mat med sig innan man sĂ€tter sig i soffan pĂ„ kvĂ€llen đ
Samma hÀr dÄ hon sover 2 timmar och kan bli 3 timmar :p
#16 och #17 Precis som min ena katt. Hon blir förnĂ€rmad om jag behöver resa pĂ„ mig efter nĂ„gra timmar, och gör allt hon kan för att fĂ„ stanna kvar. đ
Fast en av mina tidigare katter var Ànnu vÀrre. Han kunde ligga och sova i mitt knÀ 3-4 timmar. Sedan hoppade han ner och gick ut och Ät lite eller gick pÄ lÄdan. Fem minuter senare var han tillbaka i mitt knÀ och ville ligga dÀr ytterligare 3-4 timmar.
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
Hon har ju sin kompis sĂ„ hon inte ligger i famnen pĂ„ mig för lĂ€nge som tur :) đ Dem leker pĂ„ morgonen och inan jag ska sova đŽ :) sen sĂ„ runt kl 18 sĂ„ brukar hon gĂ„ upp i famnen och spinna sen sĂ„ somnar hon :) hĂ€nde en gĂ„ng nĂ€r jag sov pĂ„ mage och hade mina hĂ€nder vid huvudet sĂ„ har hon börjat krypa in hoj lĂ€gger seg nĂ€ra ansiktet och somnar till ^^
Renji ligger ofta i famnen mellan mig och min dator. XD Eller sÄ ska han ligga i knÀt, eller över mina ben om jag ligger i soffan. Han ligger gÀrna över benen i sÀngen med. NÀr han var liten sÄ sov han ofta pÄ min rygg dÄ jag oftast sover pÄ mage, men jag tror han tycker att min rygg blivit för liten för honom nu. ;) Han fyller 11 i maj. Lite rolig grej för övrigt. Min katt Àr en dag Àldre Àn min sambos lillebror. ;)
Underbara bilder! Mina sover alltid i famnen, helst bĂ„da tvĂ„, de ligger i princip pĂ„ varandra nu i mitt knĂ€ för att fĂ„ plats. JĂ€ttesöta men matte har suttit sĂ„n hĂ€r nu i drygt en timma och börjar fĂ„ vĂ€ldigt ont i baken⊠Men vad gör man inte för de smĂ„ vĂ€nnerna? â€ïž
Det Àr det bÀsta ^^
Inte i famnen (armarna) Men honan kan somna pĂ„ mina bröst och hanen pĂ„ magen eller lĂ„ren. Ălskar den nĂ€rheten. MEN, det Ă€r ett dilemma nĂ€r jag inte kan sova i just den stĂ€llningen eller behöver gĂ„ pĂ„ toaletten. Vill ju inte att dom ska flytta sig :) För nĂ€r dom gjort det sover dom vidare dĂ€r dom hamnat.
Inte i famnen, men i mitt knĂ€ eller pĂ„ mina ben om jag sitter framför TV'n. Om jag ligger pĂ„ mage i sĂ€ngen brukar hon lĂ€gga sig pĂ„ min rygg och sovađ
^^ va söt. fÄr det varje dag med goss och pussar :)