Ge mig huskatter!
Hej alla fantastiska människor. Jag har funnits på sajten ett riktigt bra tag, och på många andra sajter också, under användarnamnet Ellapella01. Jag tog tyvärr bort den för att det var så otroligt mycket hat på just MIN hus/bondkatt.
Varför?: Vet ej.
Då jag har läst och vart med på sajten ett tag, och mestandels bara sett renrasiga katter, vill jag nu ha en tråd som består utav alla slag utav bondkatter.
(Vill tillägga att jag älskar alla sorters katter, men just för att jag blev så hatad av andra medlemmar för min katt, så vill jag ha en tråd där det bara är hus/bondmissar. Har även skapat en tråd där vi ska BOMBA med kattbilder, då jag känner att alla ska få dela sina bilder på sina missar)
**TRÅD MED ALLA SORTERS KATTER: http://katter.ifokus.se/discussions/561e9f758e0e740d2c0026ad-bildbomb**
Puss & Kram
Inne på www.huskatter.ifokus.se finns det nog många med huskatter.
Och här inne hatar ingen katter. Kass avel däremot.
Det finns ett helt forum för bara huskatter också med dröser av bildtrådar, om du inte vet det :) Huskatter iFokus
Edit: Hera hann först ;)
#1 #2 , hihi, jag vet. Vill bara att det ska finnas här också. Då det var typ 40-50% av alla som skrivit till mig kommer från just denna sajt :)
Puss & Kram
#1 varför tycker du så?
Puss & Kram
#4 Tycker vad?
varför tycker du att det är en kass avel?🙂
Puss & Kram
Tycker att vilket är kass avel? Jag har inte utryckt vilken sorts avel som är kass.
Huskatt avel är dock inget jag stödjer. Bra avel hälsotestar djuren, följer hälsoprogram och för rasen framåt. Man har koll bakåt i leden och ser till att inte avla på djur med sjukdomar längre bak.
oj, förlåt. Missuppfattade din mening där lite :) #1
Puss & Kram
Här är lilla Plus :) Han är 10 månader den sista oktober och huskatt rakt igenom. Han och hans halvsyskon var avlivningshotade som 6 veckor gamla, så en vän till mig tog hand om alla kattungar. Förra veckan omplacerade jag och min pojkvän lillkillen, då vi anser att det är bättre att omplacera en kissekatt (helst från katthem) än att köpa en kattunge. Nu pratar jag självklart om huskatter och inte renrasiga. Egentligen skulle vi tagit en katt från ett härbärge, men Plus omplacering blev lite av en akutplacering pga flytt. Han är en pigg och glad kille och är som vilken 10-månaders som helst ;)
Våran lilla prins!
Behandla mig som om jag vore frisk men tänk på att jag är sjuk.
Men Gud såååå charmig ☺️
Underbara bilder ni publicerar!
Medarbetare Hittekatter iFokus
Så många vackra, fina, busiga, gosiga, snälla osv huskatter det finns! Själv har jag haft ett antal som kommit och gott och bott och levt hos mig genom åren. Alla med olika personligheter och speciella karaktärsdrag. 😍Tack för era härliga bilder! Själv ägs jag för tillfället av Randiga Rosa. Hon spinner tyst, hoppar aldrig upp i knät, gillar att bli klappad men drar när jag kommer för nära.
Tride.
Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling
"Livet är inte lätt men intressant" storafamnen
Jättefina bilder 😊