Kattunge i Örebro området.
Vet ej om man får fråga i denna gruppen på iFokus vad det gäller försäljning av katter/kattungar men jag testar, om inte så får mod ta bort inlägget.
Jag och min sambo letar efter en långhårig kattunge. Gärna norsk skogskatt / Maine coon, men även vanlig långhårig bondkatt. Behöver absolut inte vara renrasig. Jag undrar om det finns några kattungar till salu eller några som blir leveransklara framöver i örebro området? kan även åka till Karlstad.
Generation to generation, I will never die. I will continue to live aslong as I´m alive.
hör med Örebro katthem
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
#1 Har kollat där och även Kristinehamns djurhem. De verkar inte ha några långhåriga just nu. 😛
Generation to generation, I will never die. I will continue to live aslong as I´m alive.
Har du kollat in din rasida på uppfödare? Har du fb så kanske du/ni kan göra ett inlägg där för se om ni hittar någon som kan tippsa er om en bra uppfödare i Örebro
Jag och min sambo ska hämta en långhårig kattunge hos en familj v.42 då ungarna är 12 veckor! Tror det finns två ungar som inte är tingade i kullen, en hane och en hona! Finns i Kopparberg :)
4 Är det huskattavel så tror jag att folk gärna inte ser att man tipsar om den aveln öppet utan sköt det via PM 😉
#5 Det är inte "avel" bara en kull som blev utan några som helst planer! Förstår inte varför man inte får tipsa om två söta kattungar oavsett vilken ras det är? Huskatter är också katter. Och sidan heter ju faktiskt inte "raskatter ifokus".
Vill ni ha en renrasig norsk skogkatt så titta här http://skogkattslingan.com/kattungar.php
/EvaS
S*Capsicum´s www.capsicumcats.se
6 som sagt ursäker finns det säkert, själv kastrerar jag katterna i god tid så här bidrar man inte till huskattavel. Vem har sagt att huskatter inte är katter 🤔
Idag skulle vi ha åkt iväg och kollat på en Skogis/Coon kattunge men ägaren sålde den tyvärr innan vi fick chansen.
#4 Finns det någon annons eller sida med bilder på kullen? Du kan PM:a mig deras kontakt uppgifter kanske?
Sökandet fortsätter 😃
#9 Är genom en jobbar kompis jag hittat bebisarna. PMar dig! :)