Katter iFokus

Katter

Etiketter: tillbehörutrustning
Läst 755 ggr
[cicoccabim]
0

vad är det bästa och sämsta ni köpt?

Jag trodde att det andra stora klösträdet jag köpte var ett impulsköp som jag skulle ångra senare, men nu när det står vid fönstret (Kattens no 1, Oskar) är det hennes favoritsovplats under dagen, spaningsplats på grannkatter och fåglar, och tunnan är lekplats. Klösträden (eiffel och Oskar, kattens no 1) och transportväskan är tveklöst det bästa jag köpt. 

Det sämsta? två kattsängar som hon inte ens tittat åt….. tack och lov inte så dyra.

[Torpedtass]
0

Bästa - Kattställningen
Sämsta - Element bädd, används aldrig.

VildaVittra
1

Bästa- katten
Sämsta- faktiskt ingenting, är en väldigt granskande konsument innan jag slår till.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[cicoccabim]
0

#2 bra svarat!  Att jag inte tänkte på det….. 👍

Jag har försökt att flytta runt bäddarna som hon inte vill använda, men trots det är de oanvända…. så då beror det inte på var de står- hon gillar inte bädden helt enkelt.

Bellbooh
0

Bästa: en rund korg som jag köpte speciellt till en av katterna. Hon fullkomligt älskar den och gjorde den till sin egen direkt så andra katten får se till att inte råka somna i korgen för då blir hon tokig på honom.. Sämsta: en kattunnel från öOB som ingen av katterna brydde sig om. Ersatte den sen med en stor lektunnel från Ikea som de fullkomligt älskar.