Idag förlorade jag min älskade kattdotter
Orkar inte skriva särskilt mycket nu då allt känns nattsvart.
Idag var jag tvungen att avliva min pälsbeklädda dotter och världens bästa katt. Hon blev bara ca 13 år och det känns förjävligt, särskilt då jag inte alls räknat med detta då hon mådde toppen senast för en vecka sedan.
Jag saknar min älskade vän, (nästan)adoptivdotter och solstråle i livet. 😢
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
😕🌺
😢🌺
Tack! Jag vet inte vad jag ska ta mig till, det känns som hela min värld raserats.
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
Beklagar sorgen! Det är alltid svårt att förlora sina älskade! 😢🌺
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
Beklagar sorgen. 🌺
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Beklagar sorgen😭❤️😔 Gått igenom samma sak precis så förstår hur du känner dig..
Beklagar sorgen. :(
Tack alla! Trots att det har gått tre månader känns det fortfarande väldigt tungt. Värst är det när jag drömmer om henne och sedan vaknar, det tar då några sekunder innan jag inser att hon faktiskt är borta och inte finns med mig längre.
beklagar sorgen men nuär det så att har man djur så får man beräkna att de dör före oss tyvär😕jag tänker och beva för den dagen minna dör men tänker att jag get de ett bra liv som de slapp som vildkater.