Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1305 ggr
[VampireGirlElvira]1
0

Vad är han för ras?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är min hankatt för en ras? Jag köpte honom för två veckor sedan, och den förra ägaren skrev bara "huskatt, tigrerad". Jag är lite nyfiken på vad han är för en ras (eller rättare sagt vad han har för raser i sig.) :D Är det någon som vet? :D (Sorry för en lite smådålig bild.)

ChristineL
0

Har du bättre och fler bilder? Omöjligt att se på denna, men en huskatt är alltid en huskatt.

Fridaaaa
3

Huskatt precis som det står.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

molam
0

Måste bara Skriva, "Huskatt" hos katter, är det samma sak som "Blandras" Eller "gatuhund" hos hundar)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Fridaaaa
2

#3 Precis. Huskatt är en katt utan papper samt blandraskatter 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

tlover
2

Jag gissar på huskatt 🙂

Det finna alla möjliga förger och former i huskatterna så även om en katt är lik en viss ras behöver den inte alls ha den rasen i sig.

l'm back

molam
0

#4 okej då fattar jag varför alla KAllar Vissa katter just huskatter, tack så mycket och förlåt för OT ^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

[Lilyz]
5

#3 Inte riktigt, för det finns inga hundar helt utan raser i sig medan katter kan vara 100% "raslösa". Alla katter utan stamtavla räknas dock som huskatter även om de skulle ha någon ras i sig.

[VampireGirlElvira]1
0

Ahaa… Då fattar jag det också. :D Visste inte att det kallades så som hos hundar, alltså "blandras" hållet. ^_^ Tack!

Zepp
0

Jag skulle säga att det ser ut som en "äkta huskatt"!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.