Vilken sida ska jag beställa ifrån?
Hej! Jag tänkte nu beställa hem lite saker till min kattunge (kattlåda, Kattsand, kattmat, klottång, borste, feliway, matskålar, leksaker osv!). Jag behöver eran hjälp! 1. Vilken sida tycker ni är bäst att köpa ifrån? (Billigast, finns allt) 2. Länka gärna på en kattlåda (modell) som ni tycker jag ska köpa och passar en kattunge. 3. Tänkte beställa Applaws torrfoder. Ska jag välja 2kg eller 7,5kg? Hur länge håller det? Skall även ha blötfoder 4. Länka övriga saker som ni beställt och är nöjda med!! :) Kram!!
Zooplus är den bästa sidan tycker jag. Mycket billigt och dom har allt. Jag beställer allt därifrån.
jag hade beställt en liten säck mat först så du ser om missen tycker om/tål maten, min ena misse spydde varje gång han åt applaws tyvärr :/
Jag har en peewee låda å är väldigt nöjd med den, luktar minimalt, enkel å städa å billigare än Kattsand för mig iaf :)
Zooplus.dk tycker jag är toppen.
Ang kattlåda: Beror helt på katten vad den föredrar. Men ha tjockt lager sand.
Applaws är bra torrfoder, kör det på mina! Hade valt 2 kgs till en början för att se om katten äter det och då köra på långsam invänjning.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
zooplus , pets online, zoo.se
finns många bra internetsidor, bara googla;))