Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 1143 ggr
sweety92
2

Utställningspanik!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! har en vit långhårshuskatt som jag ställer ut. Och fick precis reda på att domaren jag ställer för på lördag är pisspetig med vita pälsar… Jag har en katt som avskyr bad och vars päls blir konstig efter bad (tovor etc trots fönande och kammande). HJÄLP vad ska jag göra, tips? Har torrschampoo (gimpet) och pälsglans!

[tösabiten87]
0

Hej! vilken vacker katt :) vilken utställning ska du ställa ut på? jag ska ställa ut mina två huskatter i Uppsala kattklubb i helgen.

sweety92
0

Det är den jag ska på :D Har du oxå HCL? Isf hade det varit intressant att se bilder :D Ställer bara lördagen :)

[tösabiten87]
0

Okej! Så roligt :) Mina huskatter heter Dag Otto & Nea det är dom som jag ska ställa ut i helgen.

[[pimey]]
0

Min fråga är vad använder du gör schampoo eftersom du säger att hennes päls blur konstig? Rekomenderar summerwind kollektionen den finkar på alla pälstyper och är kung på ljusa katter!

sweety92
0

ska köpa den i sommar, hört mkt bra om den. nu har jag espree white tror jag den heter… :)

[[pimey]]
1

Ok härligt! Det finns bara bra att säga om den och även fast den har ditt pris så är den otroligt dryg min har räckt långt över ett år och jag ställer 3 katter :). har ingen bra erfarenhet utav espree på mina katter deras pälsar blev konstiga :)