Godmorgon Torsdagen den 30 augusti
Ja då var det torsdag. Har dom senaste 2 veckorna haft så mycket att göra att jag inte hunnit med att vara ute på nätet, ja egentligen så har jag inte hunnit med något på egen hand. Har så mycket på jobbet nu och sedan även möten efter jobb att jag inte hunnit vara själv och bara kopplat av på länge. Så till helgen har jag sagt att jag redan är upptagen fast jag egentligen inte ska göra någonting *s*. Det ska bli så skönt att bara slappa och mysa med katterna. Så en dag till i ekorrhjulet och sedan är det min tid
Ha en bra torsdag
Eva & Mojje & Busan
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Idag ska jag ta cellprov vill inte alls det..
katterna ligger här omkring o myser .. puma spinner högt idag.. hon ligger på min skrivare..
#0 haha så brukar jag också göra när jag är trött. "nej jag är upptagen hela dagen" fast egentligen så ligger jga framför tvn och äter kaksmet ;)
#1 du får lycka till i dag, håller tummarna för dig!
Själv så ska jag jobba idag, börjar halv två så jag fick sovmorgon i alla fall.
Tycker inte om att jobba kväll för fem öre.
Men snart är det lördag och då är jag ledig!

#0 slappartid behöver vi alla :)
#1 tur att det finns!
#2 sovmorgon är skönt, men jag håller med, att jobba kväll är ingen höjdare.
Vi ska till grannstaden och hämta min mans dröm sedan många år…en cab…själv tycker jag det ska bli lite kul i alla fall ;), synd att det är så kallt bara, får väl ta på pälsmössan!
#0 Ibland måste man bara få ha tid för sig själv. Rätt gjort.
#1 Låter inget kul med cellprov.
Att jobba kväll låter tråkigt. Tur att man har ett dagarbete. Dessutom har jag haft ett otroligt bra flyt på mitt arbete. I morgon är det fredag. Det betyder en timme floating efter jobbet. Gissa hur skönt det är att ligga i floatingtunnan och flyta bort till avslappnande musik och lite fågelkvitter i öronen. Fredagar är helt klart bästa dagen av veckan, särskilt tiden mellan 14:30 och 15:30.
Nu måste jag jobba en stund igen, typ tre kvart, sen är den här dagen slut. Tjingeling alla glada.