Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 1383 ggr
Happiesaster
3

Godnatt min prins

Just i detta nu är mina föräldrar iväg med min älskade prins för avlivning. Han blev 15 år och började bli hängig och krasslig. Nu får han vila. Men det känns tungt!

[Nelley]
0

Följde du inte med dina föräldrar och prins?:/

ElinLindberg
3

Lider med dig, alltid jobbigt att ta ett beslut om avlivning även fast det är det bästa man kan göra för sin älskade. Han kommer att få det jättebra i katthimmlen där han kan jaga massa råttor och känna sig helt frisk :) Kram #1 Vissa vill inte (eller kan) vara med och det spelar ingen roll, min man var inte med i rummet när vår katt var tvungen att avlivas då han tyckte det var för jobbigt.

[Nelley]
0

Okej tänkte bara att jag skulle vilja vara med som stöd i mitt djurs sista timmar men det är väl individuellt! Lider med dej

jollycox
2

Förstår att det känns tungt. Tyvärr är det ju så att våra djur inte lever föralltid. Förhoppningsvis känns det bättre snart. 🌺

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[Nelley]
1

Ursäkta det blev lite missformulerat(lät som om du inte skulle vilja stödja) men förlåt iaf jag förstår och ursäkta för så mycket ot.. I'm sorry for your lost*:€

Happiesaster
7
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag klarade inte av att följa med. Men vi gosade in i det sista! Tack för allt stöd! Här är han, min bubbis!

Tarotstollan
1

Beklagar att det var dags för din vän.🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!