Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 581 ggr
Valentine
0

Söker Sibirisk kattunge

Hej på er!

Våran familj är ute efter en Sibirisk katt, hittar mest bara gamla ouppdaterade hemsidor på nätet, eller att uppfödarna inte har några planer 2014. Har ni några tips eller råd hur jag kan gå till väga? Eller är det bara att vänta och se?

Mvh                                                                                           Valentine

OberonsMatte
1

Sajtvärd Katter iFokus

Valentine
0

Men åh, tack så mycket!!!

OberonsMatte
3

Många seriösa och registrerade uppfödare annonserar också på Blocket när de har kattungar till försäljning. Se bara till att läsa annonsen noga så att det handlar om registrerade raskatter. De ska vara registrerade i Sverak (eller annat förbund), dvs ha stamtavla, vara vaccinerade, veterinärbestiktigade och id-märkta. Är de det är det inget fuffens.

Sajtvärd Katter iFokus

Valentine
0

Okej, tänkte att jag skulle låta bli blocket för just fuffens, men ska ta mig en titt där också. Jag får läsa noggrant! Tack för infon, det ska jag ta med mig!!

OberonsMatte
1

#4 Ja Blocket har faktiskt lite oförtjänt dåligt rykte, för det gäller som sagt bara att läsa annonserna ordentligt och veta vad man ska titta efter. Jag hittade mina två senaste guldklimpar där, med alla papper och intyg i ordning!

Sajtvärd Katter iFokus

Mygohr
1

Kattungeförmedling finns även på signeringen.se.