Katter iFokus

Katter

Etiketter: bildtrådarvideoklipp
Läst 1238 ggr
kristinah
1

Ny mysställning för Jomsan och Joppe

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag investerat i en större klätterställning till de små liven. Det är Joppe som ligger i "korgen" och testar.

kristinah
0

Och så här lycklig blev han.

Sessan1
0

så fint det ser ut :)  Ska bygga ngt till mina katter att ha inomhus oxå. Dom har ju  en liten ställning men dom ska  få en större har jag tänkt.

Sunnyhoney
0

Den var riktigt snygg, lik våran så vi har hemma… Glad

Maria
0

Vilken underbar bild på Joppe. Han måste älska sin nya "plats". Vilken söt katt…

/Maria

kristinah
0

Ja, han tycks gilla den. Dessutom tycker han tydligen om att "spexa" då jag skall ta kort på honom. Som här där han ligger och kramar om sitt eget bakben. Vilken egenkär typ eller? Skrattande

SallyB
0

Vill också ha en sån… Joppe ser verkligen ut att gilla den.

Pia
0

Oh så fin! Och ljuvliga bilder på glad Joppe:)

kemikal
0

Vilken rejäl sak. En sådan önskar jag till mina katter också :) Och vilken liten fotomodell du har…

På den ena bilden ser jag en tavla precis bredvid ställningen, och det fick mig att tänka på Pluto. Han hoppar ibland upp på tv:n, sträcker sig upp mot tavlan bakom och sätter framtassarna mot nedre ramkanten, och tittar på tavlan. Som en riktig liten konstkännare. Kanske vill han ut och segla på de stora haven (tavlans motiv). Tyvärr känns det lite riskabelt så vi får sjasa ner honom. Han kan även göra så mot tv:n.

Sidentass
0

Åhhh wow!! En sådan skulle jag också vilja ha..får önska mej tills i vinter då det påstås att man ska fylla jämt *S*…

#5 Vilken underbar bild…där har du lyckats fånga ett häftigt ögonblick med kameran;-)

Kokoskorven
0

en sån läcker rödtopp :)

Tufvans
0

En så'n vill jag också ha! En Joppe alltså! Skrattande 

Vilken underbar, härlig kisse. Cool

[Katteeen]
0

Din katt verkar jättehärlig! Och den där "lekställningen" (eller vad man kallar den) är en sak som jag skulle vilja ha till mina sötisar! Vad kostade den??

eliasl
0

jag vill också ha!! :)

#1 HUR söt bild som helst juh!

Sara87
0

Gud så söt han är!! Vilka härliga sovstilar :)

lollo822
0

ååå så skänt han ser ut o ha det! VAr har du köpt din kls? Är själv på jakt efter en till!

LinaK
0

Jag har en precis likadan =) Köpte min på tradera för 1000:- (ink frakt) sööööt misse =)

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

kristinah
0

Jag köpte min ställning till kattorna på en djurbutik i Mariehamn som heter Zooligan. Jag fick punga ut med 156€ så den var inte gratis direkt. Med det är kattorna värda tycker jag.

Vad gäller Joppe…Ja, han är bara så underbar. Gunåde er om ni vågar komma och kattnappa honom Flört

Titti
0

"Nä men, Joppe då!" Räcka ut tungan En riktig linslus är vad han är. Fin ställning!

En annan har inte rum med någon ställning och knappt rum med sina egna fötter Flört (syftar på mina fötter) inom husets "fyra väggar".